Xray Challenge Morava – online report

Igor Vlahovič


<p>
<b>LAST UPDATE: 13.12.2009, 21:50 – text od Radka Skopala – finále Micro 3, foto vítězů od Radka Šimurdy, video. Omlouvám se za pozdější upload. Ale protáhl se pobyt na Lopeníku. Slavnostní předání MČR Large Scale se prodloužilo…</b>
</p>
<p>
Dne 12.12.2009 startuje další závod seriálu Xray Challenge Morava v Brně. Dne 11.12.2009 se
opět připravovala dráha a poté <!– separe –>ihned trénovalo. A bylo tam celkem dost pilotů, kteří měli zájem
potrénovat na ještě nenamazaném koberci.
</p>
<p>
Dráhu postavil kdo jiný, než Martin Kořínek a má opravdu příjemný tvar. Tentokráte bez
oblíbených micro pasáží.
</p>
<p>
Já poladil Raptora a hurá na net udělat upload.
</p>
<p>
Sobotní online report bude probíhat cca do 16:30. Po této době startuji směr rekreační středisko
Lopeník, kde se budu účastnit slavnostního vyhlášení letní sezóny 2009 seriálu Large Scale
MČR EKO, TC a Porsche Cup. Vyhlášení Xray proto proběhne bez mojí účasti. Tak byla informace pro
sledující osoby tohoto závodu.
</p>
<p>
Zítra 12.12. ráno naviděnou.
</p>
<p>
12.12.2009 – 99 přihlášených. Přemýšlím, zda se stihnou odjet dvě finálové jízdy. No…uvidíme. Vše by muselo
jet jako po drátkách a start závodu by musel být také dříve.
</p>
<p>
Ještě upozorňuji, že foto a video bude nahráno k článku až v pozdních večerních hodinách, pokud
na středisku Lopeník nebude FREE HOT SPOT. Tak to jen na okraj.
</p>
<p>
Opět koordinovaný trénink na 5 minut. Svůj prostor budou mít i 18tiny a Formule. Já pouze zkusím
grip koberce s modelem Raptor. Pak již budu vyčkávat na první kvalifikaci.
</p>
<p>
Pavel Magda hlásí do mikrofonu, aby závodníci nenechávali presentaci na poslední chvíli. Aby se mohlo
začít včas. Dnes opět bude dohlížet na průběh závodu a celý ho v podstatě řídit. Jak je na tomto seriálu
zvykem.
</p>
<p>
Jdu se podívat do dep a kolik lidí opravdu přijelo. A čeká mne trénink micro, kde otestuji grip
svého miláčka.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/EbtKskCTMJo&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/EbtKskCTMJo&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Procházel jsem depa a zdravil se s piloty. Olda Groch naznačil, že ve video manuálech by mělo být méně
hudby a bude to super. To jsem si uvědomil i já, ale když už nemám zdrojové video, s hlasitostí
hudby již nic nenadělám. Musel bych to točit znova. Ale chybami se člověk učí a příště už to bude
lepší.
</p>
<p>
Marek Černý mi ukazoval první část hotové karoserie Porsche 1/5 na fotce. Tuto mi na zakázku stříká.
Viděl jsem jen přední nárazník s karbonovými detaily. A to mi stačilo na to, abych se těšil na
celou karoserii. Dal jsem mu, co se týče detailů (výfuk, difuzory apod.), naprosto volnou ruku.
Do dnešního vyhlášení pětin to sice Marek nestihl, ale potom to bude stát za to. A vypadá to, že
z tvorby bude i report.
</p>
<p>
Trénink probíhal po 5ti minutách. Seděl jsem v depu, poslouchal mp3, popíjel energeťák a pozoroval
jízdu aut. 8:50 je naplánován další trénink modelů 1/18. Zda ještě potrénuji, toť otázka.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/B6OsBsnRy1M&hl=cs&fs=1″></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/B6OsBsnRy1M&hl=cs&fs=1″ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
Někteří si troufli s modely GT mezi 1/10 Stock. Ale neviděl jsem skoro žádné vážnější kolize a tak
tito piloti zbytečně neriskovali. Modely 18tin ale na dráze vidět nebylo.
</p>
<p>
Rozprava proběhne cca 9:30 a pak by se hned mělo začít. Abych stihl ty dvě vysněné finálové
jízdy.
</p>
<p>
Rozprava začala v 9:00. Počítač ohlásil – „všechna auta do depa“. Pavel se snaží vše urychlit.
Opět stejný systém finále – A finále 10 borců, další pak po 8. jezdcích. Formule a Micro – jedna
skupina.
</p>
<p>
Start závodu byl ihned po rozpravě. COž je výborné, aby se vše stihlo co nejdříve.
</p>
<p>
<b>Formule 1 kvalifikace 1</b>
</p>
<p>
Monoposty opět bez přítlačných prvků na startu. Drahoš Hejtmánek opět bude pokoušet štěstí v této
kategorii. Oponentem číslo jedna mu bude Luděk Szostek. Ano Luděk je tu opět s celou rodinou.
Nováčkem v této kategorii je Michal Opitz. Mira Meloun je ten, který nemá ze zásady přítlačné
zadní křídlo.
</p>
<p>
<b>Micro kvalifikace 1</b>
</p>
<p>
Radek asi včera dobře naladil, protože v první jízdě udal tempo a vyhrál ji s nájezdem 24. kol.
Ve stejném kole Lukáš Diblík. Igor 24. kolo nestihl, ale jízda byla pohledná a klidná. Chtělo by
to více točivosti. Favorit Ladislav Mlčák skončil v 5. kole. Ale i on bude aspirovat na stupně
vítězů. Jinak sestava klasická, jak ji známe. Snad jen novinkou zde je Dominik Mašek, který jel
i Mibosport Cup.
</p>
<p>
<b>GT kvalifikace 1</b>
</p>
<p>
V první skupině zazářil nadějný jezdec Matěj Kupčí, který jezdil dříve 1/10 i 1/18. Nyní se
soustřeďuje na tuto kategorii. Marek Černý udal tempo ve skupině číslo dva. Ano, dnes již tři
kvalifikační skupiny GTček. Každá bude mít svého favorita. A kdo se kvalifikuje do prestižního
A finále ? Na to si budeme muset nějakou dobu počkat. V té první to bylo hodně našlapané.
Vít Parák, Roman Kořínek, Radek Flek, STS Chvojkovice… Vít v minulých závodech ukázal mírnou
převahu. Co dnes ? Ale jízda prvních třech v jedné sekundě je dostatečným důkazem vyrovnanosti
některých jezdců. V první skupině zajel nejlepší výsledek Radek Flek.
</p>
<p>
<b>Stock kvalifikace 1</b>
</p>
<p>
Na scén opět mladičký Olda Groch junior. Samozřejmě opět oba sourozenci Szostkovi. Na startovní
listině jsem neviděl dnes slečnu Martinu Csonkovou. A také Vaška Buchtu. Nicméně Vlastimil Švec
opět v pohotovosti na svém oblíbeném místě. Mladý Olda Groch opět pod vedením Oldy staršího kroužil
po dráze bez větších problémů. I Szostek junior měl u sebe otce, který mu dával cenné rady.
Na dráze jsem viděl znova Lotus Elise v zelené metalíze a žlutými pruhy na kapotě. Petr Novotný junior
– také se na závodě objevil. Ten už rady otce až tak moc nepotřebuje. Důkazem toho byla výhra ve
své skupině. V další trochu ostřejší jízda a kolize. Byl jsem v depu Grochových a mladý dostal
čokoládový model Ferrari. Bohužel i když vypadalo vše pojízdně, vysílač k tomu nedostal. A tak si
asi dovedete představit, jak to s belgickou chuťovkou dopadlo… Chvíli jsem byl u tribuny a bylo
tam živo. Piloti nahoru na galerii a další dolů. No – naběháme se. Ale je to ku prospěchu
našeho zdraví. Matěj Kupčík místo ladění hrál gamesky na PSP, pokud jsem viděl dobře. Asi má
naladíno dobře. Drahoš Hetmánek zvyšoval svoje šance na úspěch i v této kategorii. Na svém empire
byl připraven Vlasťa Švecuj. Jeho klobouk jej doprovází na každém závodě. Vyjímkou nebyla ani
letošní 12ti hodinovka. Prostě to patří k jeho image. Sledoval jsem, že Matěj Bábovský vyhrál
svoji skupinu. Radek Flek se ujal vedení v první skupině a opět se bude snažit nechat soupeře
za sebou.
</p>
<p>
Já vyjel z baterie 1100 mAh za 5 minut jízdy 721 mAh. Což je již o něco vyšší spotřeba jak s modelem
Xray. Podvozek Raptor se „uvolňuje“. První kolo kvalifikací proběhlo bez potíží a bez přerušení.
</p>
<p>
<b>Formule 1 kvalifikace 2</b>
</p>
<p>
Na start se dostavil i tým STS – Milan Peška a Ríša Granát. Je zvykem, že první jízdu vynechávají ?
4 jezdci ve 24. kolech – Drahoš, který vyhrál tuto jízdu, Luděk, Milan a Ríša. Krásně vyrovnané.
ostatní sice se ztrátou, ale budou jistě bojovat.
</p>
<p>
<b>Micro kvalifikace 2</b>
</p>
<p>
Vetřelec se polepšil. Jízda s ním byla klidná a to i přes to, že pilot byl na tribuně nervózní.
Větší točivost byla dosažena a Igor vyhrál kvalifikaci s nájezdem 24. kol a lepším dojezdem před
druhým Laďou Mlčákem. S tím to bude boj. Lukáš a Radek nyní s chybami o kolo méně. Zbytek pole
se musí polepšit. Jízda s Raptorem je jiná než s Xray. Můžete jet naplno až do konce rovinky. Pak
odstavíte a můžete naplno do zatáčky. Některé úseky jedete pod plným plynem. A získáváte trochu
nad ostatními. Uvidíme co bude následovat…
</p>
<p>
<b>GT kvalifikace 2</b>
</p>
<p>
Radek Flek opět v souboji s Víťou Parákem. Ale skvělel Mira Dolanský. Své kvality opět potvrdili
Matěj Kupčík a Marek Černý. Oba vyhráli své skupiny. V zadních pozicích to vypadá na souboje
typu Granát, Hradecký, Jurčí, Vévoda ml. a mezi dalšími. Všichni v průměru nájezd 25 kol. Ale A finále
již Vít i Radek mají jisté.
</p>
<p>
<b>Stock kvalifikace 2</b>
</p>
<p>
Pavel Novotný vyhrál svoji skupinu, kde jel společně s Oldou Grochem juniorem. Ten po jízdě bez potíží
ihned na místo nasazovače. Petr Dolejší dostal jako první Stop and Go za zkrácení tratě. Pavlovi nic
neunikne. Jirka Vyšín za sebou nechal Petra Novotného. Já zatím zpracovával záznam s technikou jezdců.
Trochu jsem se vztekal, protože mi windows movie maker opět vytuhnul. Ale nakonec se zadařilo.
Dnes již nemám stres. Jedna kategorie, více lidí = dost času na vše. Koukám na jízdy stock a slyším
opět nárazy do hrazení na konci rovinky. I v minulém závodě byla po rovince ostrá zatáčka a nájezd
do ní nebyl až tak jednoduchý. A tak s tím měli jezdci problémy. Modely však vydrží opravdu hodně.
Prošel kolem mne Zbyněk Koupí a jen prohodil – jak to mohu vše stíhat – zrovna jsem se díval na
výsledek záznamu s technikou. Naznal jsem, že asi OK. Tonda Pospíchal v depu čile diskutoval s kolegy.
Navíc jede dnes už XRAY T3. Martin Kořínek mu model ještě dolaďuje. Copak náš Tonda – to je pan
jezdec. Zatímco klábosím s Tondou, Pavel Magda opět zdůrazňuje ohleduplnost při jízdě. Má s tím
pořád dost práce. Igor Bezděk a Adam Murcek v jednom kole ve své skupině. Ale na Ačko to zatím
nevypadá. Petr Novák šel na jízdu a zastavil se v Press Centru na kus řeči. Neivděl se na záznamu
a tak posmutněl. Ale ke konci uviděl svoji karoserii na technické kontrole a rázem se objevil
v jeho tváři spokojený výraz. Matěj Bábovský opět vyhrál svoji skupinu. Kluk jeden šikovná.
Navíc má hezkou karoserii a je dobře vidět. Petr Novotný, Marek Černý a Filip Uher jedou v jedné
skupině. Filip má Xray T3, tito soupeři zatím ne. A z mého pohledu to vypadá, že se Filip s T3kou
již více zkamarádil. Jede plynule a bez trhání, ale je to jen můj osobní dojem. V této skupině
jel i Petr Jelínek a Luděk Szostek sen. A nyní se Luďkovi vedlo a v jízdě vedl. Petr Novák nebyl
se svoji jízdou spokojen. Přestávka mu moc nevyhovovala a bude muset najít svůj rytmus. V první
skupině se opět ujal vedení Radek Flek před Tomášem Kubicou. Ludva Kurečka také v této kvalifikační
skupině. I Roman Kořínek, který opět bude dokazovat svoje jezdecké kvality. No máme před sebou ještě
třetí kolo kvalifikací a tam se rozhodne o postupech do jednotlivých finálových skupin.
</p>
<p>
<b>Formule 1 kvalifikace 3</b>
</p>
<p>
Míra Meloun opravdu postrádá jakékoliv přítlačné prvky na svém modelu. Možná to má svůj
skrytý význam. Zato má na modelu červenou diodu, která má asi zvyšovat jeho bezpečnost.
Luděk Szostek měl rychlejší model jak soupeři. Alespoň to tak vypadalo na první pohled.
Docela slušně látala i Formule Ríšovi Granátovi. Drahoš zatím stíhá z druhého místa.
Že by dnes úspěch ? Na startu mi dnes chybí Jirka Kunz, který si zřejmě vzal dovolenou.
TQ na finále získal Drahoš Hejtmánek.
</p>
<p>
<b>Micro kvalifikace 3</b>
</p>
<p>
Igor nejprve ujel ostatním i Laďovi. Vedl jízdu. Ale pak model zpomalil a Ladislav ho dojel.
Avšak chyboval a Igor vyhrál s těsným nájezdem 24 a 5:00 a nějaké drobné. Má tedy TQ na
finále. Důvodem zpomalení byly namotané chloupky na řemeničce a ty
kladly odpor větší než je zdrávo. Vše již v pořádku a první úkol Igor formou TQ splnil. Co
bude dále ? Toť otázka a velká. Radek Skopal prní jízdou ukázal formu. Ale nyní stagnuje i s
kolegou Lukášem Diblíkem.
</p>
<p>
<b>GT kvalifikace 3</b>
</p>
<p>
Jirka Hájek potřeboval pomoc mechanika. Opět jsem zde viděl, že bylo potřeba restartovat elektroniku
v modelu. Kupodivu nevyhrál svoji skupinu. Zato Marek Černý nezklamal. Nyní jsem musel zajít na oběd,
abych vydržel další část reportu a to toho finálového. Takže jsem se odmlčel… Nicméně TQ na
startu A finále má Vít Parák.
</p>
<p>
<b>Stock kvalifikace 3</b>
</p>
<p>
Z oběda jsem se vrátil kolem 13:30. Gulášek v břiše, nálada dobrá. Zatím to vypadá, že bych mohl
odjet i dvě finálové jízdy. Musel jsem se podívat na výsledky, abych se podíval na průběh této
kategorie. Pavel Novotný, Jirka Vyším a Igor Bezděk dokázali svoje kvality. Marek Černý ve své skupině
také v čele jízdy a bude se těšit dobré pozici ve finále. Ale i Luděk Szostek se dere
do předních pozic. V jakém ? To ukáže závěrečný sort. Radek Flek v depu připravoval model i
karoserii a já ho rychle zachytil při této činnosti. Potom jsem navštívil časomíru a Pavla
Magdu, abych zkontroloval jeho stanoviště. Radek Flek opět nenechal nikoho na pochybách. Ovšem
Ludvík Kurečka jel na třetím místě, ale dostával povely od svého mechanika a otce zespodu.
Ludvík jede novou karoserii z dílny Adama Dubáka (také je na fotce i záznamu). TQ na finále A v
kategorii Stock získal Radek Flek s podvozkem Xray T3.
</p>
<p>
Následuje zhruba 15ti minutová přestávka a začnou finálové jízdy kolo první.
</p>
<p>
<b>Formule finále číslo 1</b>
</p>
<p>
Před startem se na TQ řadil Luděk Szostek, protože tomu tak bylo dodnes. Ale musel uvolnit pozici
Drahoši Hejtmánkovi. Drahoš sice startoval z první pozice, ale jakoby mu přinášela smůlu. Opět
první dojel Luděk před druhým Drahošem a třetím Ríšou Granátem.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/R-aBy_2-GQ4&hl=cs_CZ&fs=1&“></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/R-aBy_2-GQ4&hl=cs_CZ&fs=1&“ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Micro finále číslo 1</b>
</p>
<p>
Igor po startu v čele, ale za nim husto v podobě Ladislava Mlčáka, Lukáše Diblíka, Radka Skopala.
Pak udělal Igor hrubou chybu a propadl se až na 5 místo. Ale pak již jel v klidu a dostal se na
druhé místo za Lukáše, který tuto jízdu vyhrál. Igor zajel konečně kolo pod 12 sekund. Radek
měl kolizi s Igorem a dojel s nalomeným domečkem. Ladislav si stěžoval na grip. Ten dojel třetí.
Jinak kličkovat mezi 11 auty s velkými rychlostními rozdíly… To je zážitek. Ale druhé místo
Raptora je uspokojující výsledek. Chová se blíže modelu 1/10, co se jízdních vlastností týče.
Druhá finálovka se stihne odjet a ukáže se vývoj pořadí.
</p>
<p>
<b>GT finále číslo 1</b>
</p>
<p>
Jirka Hájek i ve finále potřeboval pomoc v podobě resetu modelu. <b>Finále C</b> vyhrál Roman Hradecký
před Petrem Jeremejkem a třetím Adamem Murčekem. <b>Finále B</b> bylo v režiji Milana Pešky, který sváděl
těsné souboje s Liborem Vévodou ml. Michal Jurčí se těšil z místa třetího. <b>A finále</b> dopadlo smolně
pro Víti Paráka, který ztratil. Vyhrál Roman Kořínek před Matějem Kupčíkem a třetím Markem Černým.
Radek Flek nedokončil jízdu.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/9u1PFf3CHrI&hl=cs_CZ&fs=1&“></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/9u1PFf3CHrI&hl=cs_CZ&fs=1&“ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/tX8wDl2Okds&hl=cs_CZ&fs=1&“></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/tX8wDl2Okds&hl=cs_CZ&fs=1&“ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/-jZsdXOghZo&hl=cs_CZ&fs=1&“></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/-jZsdXOghZo&hl=cs_CZ&fs=1&“ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Stock finále číslo 1</b>
</p>
<p>
Mladý junior Jan Szostek startoval z první pozice ve <b>finále G</b> a vyhrál ho. Nechal za sebou Daniela
Vlčánka a mladého Oldu Grocha. <b>Finále F</b> – zde zabodoval Adam Murček před Petrem Zvejškou a
Ivo Štrofem. <b>Finále E</b> Tomáš Juřica pojel Igora Bezděka a Sašu Žvaka. Zde se rozdávalo opět
Stop and Go. Jednalo se o modrý model, ale já nestačil zachytit, o koho se jednalo. Dělal jsem
úpravu mechových kol na mé krvelačné potvůrce. A tak i výsledky jsou, jak si všímáte, nyní strohé.
Ale Raptor musí být dokonale připraven. <b>Finále D</b> Jan Sedláček vs Tomáš Krupička vs Pavel
Novotný. Kdo z koho ? Všichni tři 25 ko nájezd a vítězí Jan Krupička. <b>C finále</b> po startu
trochu ostré a Pavel magda opět uklidňuje jízdu. Drahoš Hejtmánek zde jel s Oldou Grochem st.
Koukal jsem na Oldu a celkem slušná jízda. Mladý má dobrý vzor. Mira Dolanský se držel Drahoše
až do jeho vlastní chyby. Pak ztratil. Jízdu tedy vyhrál Drahoš Hejtmánek. V <b>B finále</b> si
první pozici na startu užíval Filip Uher. A ten měl co dělat, aby udržel Vlastika Švece za sebou.
Ale i on je pan jezdec a po kontaktu počkal a nechal Filipa na první pozici. Nejen finále A musí
být TOP. Potlesk na konec pro oba aktéry. A máme tu <b>finále A</b>: a zde to bylo velmi zajímavé.
Hned po startu ve vedení Radek Flek před Ludvou Kurečkou a Tomášem Kubicou. Radek ihned po pár kolech
získal náskok a ten již udržel do konce. Napomenut byl Jirka Cigánek, který ale počkal na seřazení
soupeřů. Ale emoce pokračovaly. A Martin Kořínek musel také napomínat. Trochu se nám to přiostřilo.
Ale Radek první v pohodě – se mi osobně zdálo. I Roman Kořínek dostal napomenutí. Ostré finále.
Ludvík druhý, pokud mne zrak nemýlil.
</p>
<p>
Druhé kolo finálovek již nebude v reportu dokončeno, protože se blíží čas mého přesunu.
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/E-iC0KwYVC8&hl=cs_CZ&fs=1&“></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/E-iC0KwYVC8&hl=cs_CZ&fs=1&“ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/FeTMeqUDXQM&hl=cs_CZ&fs=1&“></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/FeTMeqUDXQM&hl=cs_CZ&fs=1&“ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/0hZKmdJqO2g&hl=cs_CZ&fs=1&“></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/0hZKmdJqO2g&hl=cs_CZ&fs=1&“ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/4xsdT5ibxs4&hl=cs_CZ&fs=1&“></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/4xsdT5ibxs4&hl=cs_CZ&fs=1&“ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/fvw7bAfVWmA&hl=cs_CZ&fs=1&“></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/fvw7bAfVWmA&hl=cs_CZ&fs=1&“ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Micro finále číslo 2</b>
</p>
<p>
Igor po startu v čele a bez větších problémů dojel první s nájezdem 25. kol. Auto klidné a vyrovnané.
Ladislav Mlčák se pral o další pozice s Radkem Skopalem, kteří ale ztráceli skoro na Igora kolo.
Lukáš neuspěl. Druhý Radek a třetí nyní Laďa. Igor jel opravdu v pohodě a když dojel soupeře o kolo,
chvíli čekal na vývoj situace a pak teprve předjížděl. Pokud Lukáš vyhraje poslední jízdu, pak
bude vítězem tohoto závodu. Pokud ne, stane se vítězem Igor. Ale to už se Igor dozví až od kolegů
SMS zprávou.
</p>
<p>
Díky Tomáši Juřicovi máte k dispozici záznam finálové jízdy Micro číslo 2. Všimněte si, jak
vypadá styl jízdy s modelem Raptor TC18 – první model na startu – klidná a přesná…
</p>

<p>
<CENTER>
<object width=“425″ height=“344″><param name=“movie“ value=“http://www.youtube.com/v/PvYjQ29QpW0&hl=cs_CZ&fs=1&“></param><param name=“allowFullScreen“ value=“true“></param><param name=“allowscriptaccess“ value=“always“></param><embed src=“http://www.youtube.com/v/PvYjQ29QpW0&hl=cs_CZ&fs=1&“ type=“application/x-shockwave-flash“ allowscriptaccess=“always“ allowfullscreen=“true“ width=“425″ height=“344″></embed></object>
</CENTER>
</p>

<p>
<b>Micro finále číslo 3 – text od Radka Skopala</b>
</p>
<p>
Po součtu bodů nastala zajímavá situace. První místo mohl získat Igor nebo Lukáš. Na druhé
místo byli hned adepti čtyři. Po startu se trojice Diblík, Skopal, Mlčák odpoutala od
startovního pole. Mlčák udělal v prvních kolech chybu, která ho stála cca 10sekund .
Zběsilou jízdou, kde většina kol byla pod 12sekund dohnal v posledních kolech vedoucí
dvojici. Pak udělal ještě jednu chybku, která ho definitivně odsoudila na třetí místo.
Mezitím probíhala bitva o první místo. Většina jízdy probíhala v těsném závěsu a jméno
vedoucího jezdce se měnilo asi osmkrát. Až časový limit určil vítěze&#8230;Diblík. Tak dvěma
prvními místy se stal Lukáš vítězem celého závodu před Igorem, který v té době byl na
vyhlášení letního seriálu modelů 1:5.
</p>

<p>
<b>GT finále číslo 2</b>
</p>
<p>
Chtěl jsem pozorovat další vývoj GT skupiny. Ale čas tlačí a já musím jet se svoji drahou polovičou
opatrně. A tak se s vámi pro dnešek loučím. Video a foto nahraji, jak se dostanu na WIFI.
</p>