Xray NT1 dominoval MČR

Martin Kořínek


<p>NT1 hned po svém uvedení na trh dominuje na českých tratích.<br>
<br>
Druhý závod <b>mistrovství ČR v kategorii NITRO 1:10</b>, který se konal 12.května 2007 v Blansku, měl rekordní účast závodníků (celkem 28) a zúčastnila se ho nejen celá česká špička této kategorie, ale také team XRAY <!– separe –>s podvozky NT1.
</p>

<p>
<b>Kvalifikace</b><br>
Tři kvalifikační jízdy stačili čtyřem jezdcům s NT1, aby se přímo kvalifikovali do hlavního finále závodu. Celkově však figurovali v první desítce všichni závodníci s podvozky XRAY, kteří se přihlásili k závodu!
</p>
<pre>
Pořadí po kvalifikaci
1. Martin Kořínek XRAY NT1
2. Martin Bayer XRAY NT1
3. Michal Bok XRAY NT1
4. Martin Pater XRAY NT1
5. Zbyněk Krasl
6. Aleš Bayer XRAY NT1
7. Michal Jansa
8. Tomaš Svoboda
9. Petr Jelínek XRAY NT1
10. Stanislav Kalvoda
</pre>
<p>
<b>Finále</b><br>
Poněkud chaotický start finále, kdy všechna auta nestála na startovním roštu a tak start měl být opakován, na což rozhodčí údajně neslyšel. Bohužel již po 5 minutách musel odstoupit pro nedostatečný výkon motoru Martin Kořínek a po nárazu od jiného jezdce dlouho setrval v depu další závodník s NT1 Aleš Bayer. To vše ale dominanci podvozků NT1 neohrozilo a pro značku XRAY finále MČR v Blansku dopadlo více než skvěle.
</p>
<pre>
Konečné pořadí
1. Michal Bok XRAY NT1
2. Martin Pater XRAY NT1
3. Martin Bayer XRAY NT1
4. Pavel Jansa
5. Tomáš Svoboda
6. Zbyněk Krasl
7. Michal Jansa
8. Tono Sloboda
9. Aleš Bayer XRAY NT1
10. Martin Kořínek XRAY NT1
</pre>
<p><b>Zajímavost</b><br>
Ne tak jak si někteří v Blansku mysleli, základní nastavení a celý den bez jakékoliv změny či úpravy nastavení, to je XRAY NT1 a první postupová pozice. Ano tím jsou známy podvozky XRAY, jsou stavěny tak, že i nezkušený závodník nemusí složitě hledat nastavení na každou dráhu.
</p>
<p><b>Co navíc</b><br>
XRAY NT1 není jen nejrychlejším podvozkem na českých závodních tratích, ale je to i nádherně a precizně provedené auto ze špičkových materiálů a proto je dle majitelů, kteří již před entéjedničkou vlastnili i jiné nitro desetiny, nejlepším podvozkem v této kategorii.
</p>