Vánoční dvouhodinovka 2004

Jirka Toman


<p align=“justify“>Zveme všechny příznivce v neděli 26.12.2004 na dvouhodinový závod, který se pojede v Dlouhoňovicích</B>
u Žamberka:</p>
<P><FONT SIZE=3><B>Propozice pro závod Vánoční dvouhodinovka 2004</B></FONT><BR>
<BR>Závod je pořádán jako jednodenní v tělocvičně na parketách. Je určen pro dvou a více členné týmy jedoucí s jedním autem v
kategorii Touring car 1:10 E. Závod se uskuteční v <B>neděli</B> dne <B>26.12.2004</B> v <B>Dlouhoňovicích</B> u Žamberka.
Z technických důvodů se může závodu zúčastnit pouze 16 týmů. V případě vyššího počtu
přihlášených týmů budou týmy k závodu přijaty podle data došlé přihlášky. Přihlásit se lze do <B>20.12.2004</B> na e-mail
<A HREF=“mailto:doubrava@tyhan.cz“>doubrava@tyhan.cz</A> nebo tel. <B>607 738 683</B>. Na pozdější přihlášky nebude brán zřetel.
<separe></P>
<P><B>Startovné&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; :&nbsp;&nbsp; 400</B> Kč za tým&nbsp;&nbsp;</P>
<P><B>Podvozky&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; :</B>&nbsp;&nbsp; bez omezení
výrobce, určené pro kategorii&nbsp; Touring car 1:10 E (max. šířka
190 mm)<BR><B>Motory&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp; :&nbsp;&nbsp;
</B>komerčně dostupné s&nbsp;feritovými magnety<BR><B>Pneumatiky :</B>&nbsp;&nbsp;
komerčně dostupné, bez omezení výrobce. Přísný zákaz jakéhokoli mazání (diskvalifikace ze závodu )
<B><BR>Karoserie&nbsp;&nbsp;&nbsp; :&nbsp;&nbsp; </B>určená pro
kategorii Touring car (max. šířka 200 mm)<B><BR>
Baterie&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;&nbsp;
: </B>&nbsp; NiCd nebo NiMH o jmenovitém napětí 1,2 V na článek. Bez omezení kapacity (max. 6 článků subs. SC )</P>
<P><B>Soutěžní předpisy:<BR></B>Pořadatel nebude žádným způsobem
zasahovat do sestavy jednotlivých týmů ani tyto týmy sestavovat.
V&nbsp;průběhu závodu lze vyměnit na autě jakýkoli díl nebo sestavu
dílů vyjma základního plata podvozku. Pro závod lze použít libovolné
množství baterií. Povinností jezdců jednotlivých týmů je provádět
<B>střídání vždy při výměně baterií.</B> Kvalifikace do hlavního
závodu bude provedena tak, že každý jezdec absolvuje jednu jízdu v
délce 8.minut. Výsledek obou jezdců týmu se sečte ( tj. počet ujetých
kol a součet časů ), tento výsledek vytvoří pořadí jezdců na startu
hlavního závodu. V případě účasti více než 8.týmů na startu závodu
bude vytvořena další finálová skupina. Výsledky závodu budou
vyhlášeny na základě celkového pořadí bez ohledu na to, ve které
skupině tým startoval ( tzn. možnost vyhrát má každý tým ).</P>
<P><B>Sankce :</B><br>&nbsp;-&nbsp;nebezpečná jízda, nesportovní chování na tribuně, neuvolnění
tratě pro závodníka kterým jste předjížděn o celé kolo – ústní<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp; varování – při opakování následuje trest
<B>STOP &amp; GO</B> tj. zastavení v boxech na 10 vteřin<BR>&nbsp;-&nbsp;naražení závodníka ze zadu nebo zkrácení tratě se získáním
výhody a ponechání si této výhody&nbsp; <B>STOP&amp;GO</B> na 10 vteřin.<BR>&nbsp;&nbsp;&nbsp; V případě, že se tento přestupek
stane například v posledním kole, bude závodníkovi přičteno 10 vteřin ke konečnému času jízdy<BR>&nbsp;- porušení povinnosti
závodníka bude posuzováno individuálně</P>
<P><B>Nasazování<BR></B>Každý tým je povinen
ihned po rozjížďce nebo finálové jízdě zúčastnit se nasazování další
jízdy. Pořadatel před odstartováním rozjížďky nebo finálové jízdy
provede kontrolu nasazovačů jejich vyvoláním, ti se přihlásí
zdviženou rukou. Pokud se závodník z jakéhokoli důvodu nezúčastní
rozjížďky nebo finále, je přesto povinen jít nasazovat. Nasazovač za
sebe může v odůvodněných případech poslat kvalifikovanou náhradu, ale
je povinen si předem vyžádat povolení od ředitele závodu. V případě,
že se jezdec nedostaví k nasazování nebo za sebe nevyšle včas
náhradu, škrtá se mu výsledek poslední jízdy. Ve finálových jízdách
má právo výběru místa na tribuně nejlepší jezdec a dále podle pořadí.</P>
<P>První tři týmy v celkovém pořadí obdrží cenu.<BR><BR>Pořadatel
si vyhrazuje právo na změny. Případné změny budou oznámeny při
rozpravě před závodem.</P>
<div align=“right“>Za pořadatele p. Doubrava</div>