Masters.cz :: RC modely aut :: RC auta, RC technika, Novinky, Tuning :: Fotogalerie, Vlastní poznatky
www.euautodily.cz

Závod Brno 1/18 a Mini Z - ONLINE report

LAST UPDATE: 28.11.2009, 19:30 - upolad foto a video

Kolem 21:20 začala stavba dráhy pro modely měřítku 1/18 a Mini Z v Sokolovně v Brně - Bosonohy. Koberec a mantinely přivezl Milan Parák, zbytek pak Drahoslav Hejtmánek.

Na dráze se sešel celkem slušný počet lidí, kteří se podíleli na přípravě dráhy. Milan Parák rozhodl, že dráhu bude navrhovat osobně a ostatní mu do tohoto záměru nebudou hovořit. Pan Továrek zatím připravoval bufet, který bude zítra k dispozici. Ostatní začali pomáhat s přípravou dráhy. Vláďa Toman, dva Parákové, Saša Žvak s kolegou, oba Hejtmánkové. Návštěvou nás poctil i Jan Reichard, coby majitel firmy Reichard Modellsport, který zřejmě také bude závodit a to v kategorii Mini Z.

Já si zatím zařídil PRESS CENTRUM přímo nad dráhou a uprostřed, abych na vše mohl dnes večer a zítra v průběhu dne dohlížet.

Tribuna bude postavena z laveček. Stejně to bylo zde i na předešlých závodech. Z tohoto místa bude dobře vidět na celou trať. Depa budou umístěna na pódiu a v okolních prostorách.

Při stavbě nakonec o tvaru rozhodovali skoro všichni a o zábavu bylo postaráno. Natáčel jsem a fotil jednotlivé úseky ze stavby a vytvořil z této akce krátký záznam. Na závěr uvidíte, jak je trať "namotaná".

Aby jste se měli na co těšit, foto a video se na tomto místě objeví zhruba kolem 23:30. Nyní se ještě musí doladit časomíra a další drobnosti. Milan Parák na závěr konstatoval, že je hezká. Nyní je potřeba ji otestovat. Jdeme na to.

Když jsem přijel po 8. hodině na dráhu, byla zam již početná skupina závodníků. Zatím převažovali jezdci kategorie Mini Z a jen čas ukáže, zda to bude jinak.

Tribuna byla plná a na dráze jsem viděl opravdu více modelů Mini Z. Zato krásné modely závodních aut - Saleen S7R, Nissan R35, Lamborghini, Porsche Le-Mans Team Rothmans, Ferrari FXX a další skvosty silnic.

Mezi nové tváře patřili oba Tocháčkové, již výše zmíněný pan Reichard, který nakonec účast potvrdil. Dále pak Pavel Ruber, mladý Toman s otcem Vláďou. V Open dnes bude startovat Marek Schiller. Nadějný junior Zdeněk Ošťádal pojede kategorii Stock.

Někteří piloti opět pojedou dvě kategorie. Jako například Zbyněk Krasl. Ten jel Micro a Mini Z i na prvním závodě v Březí. Michal Čajda se mnou po ránu konzultoval převodový poměr, který lze použít pro motor Novak Mongoose. Zřejmě chce přejít ze systému Mamba na Mongoose a víme, že na převodové kolo 42 lze použít nejmenší pastorek 16T. A to se ještě musí upravit držák motoru. Osobně jedu převod 42/19. A vyhovuje mi to i na takto technické trati.

Presentace začíná a já počkám na výsledno startovní listinu. Dráha se, jak jsem předpokládal po ránu "promazala" a grip je nyní více jak dostatečný.

Foto a video posím až po závodě. Není rychlá linka k dispozici. Děkuji za pochopení.

Na dráze trénoval a i mladý Neubauer. Model Robitronic Scalpel zde bude testovat i Saša Žvak. Milan Parák dne pouze s tchánem. Oba ve Stock kategorii. Milan opět beze změny 2WD vlastní konstrukce, pan Hrnčíř XRAY M18 PRO.

Na poslední chvíli dorazil i Bronislav Fogt se synem a rychle začali připravovat depo. V ostatních depech závodníků probíhaly mohutné přípravy na kvalifikace. I Marek Schiller se pečlivě připravoval na kategorii 1/18 OPEN.

Pan Reichard musel odjet do práce a tak se domluvil, že kvalifikace za něj pojede kolega a on si vychutná finále. Povinnosti jsou povinnosti. Na všem se však dá dohodnout.

A jak tedy vypadá startovní listina v jendotlivých kategoriích ?

1/18 OPEN: Igor Vlahovič, Marek Schiller, Zbyněk Krasl, Toman Vláďa, Michal Čajda, Saša Žvak, Milan Parák, Jara Neubauer.

1/18 STOCK: Tomáš Hejtmánek, Drahoslav Hejtmánek, Petr Fišer, Václav Fišer, Martin Láska, Broňa Fogt, Karel Fogt, Zdeněk Ošťádal, Michael Toman, Milan Parák, Jan Hrnčíř.

Mini Z: početná skupina a nárust pilotů - Lukáš Kvasnica, Zbyněk Krasl, Michal Čajda, Dan Čajda, Saša Žvak, Pavel Tocháček, Petr Tocháček, Jan Reichard, Ivo Buchtela, Pavel Ruber, Zdeněk Singer.

Za chvíli proběhne rozprava a začneme první kolo kvalifikací.

Na rozpravě se dohodly tyto detaily - 8 minut jízdy. 6 lidí ve skupině kvůli bezpečnosti. Jinak pořadí Mini Z, STOCK a OPEN. Všichni účastníci na rozpravě byli vyfoceni a modely také. Mezi tím se na nás přijel podívat Jirka Rampula. Tyto kategorie "zatím" nejezdí, ale na kamárady se přijede vždy podívat.

Kvalifikace číslo 1. Mini Z:

Povzbuzování jezdců na tribuně první skupiny. Pavel Ruber jezdil delší stopu, aby si jídzu pořádně užil. Michal Čajda a Dan Čajda naopak zatáčky řezali, aby najeli best lap. Jak je vidět, kyždý bere způsob závodu jinak :-). Drahoš hlásil výsledky cca po minutě a všichni věděli, na čem aktuálně jsou. Pavel Ruber hlásil, že zelené Lambo zavazí na trati. Pravda - Saša zatím prim nedržel. Ale všechno přijde. Mezi tím odstoupil Petr Tocháček. Pavlovi upadlo těsně před koncem limitu kolečko a tak Igor (nasazovač) vzal model a proběhl zbytek dráhy s modelem, aby Pavel dokončil jízdu. I to je zde možné... Druhá skupina v čele se Zbyňkem Kraslem. Měl špatně nahlášený čip AMB a tak se chvíli čekalo na korelci v počítači. Zatím jsem si nafotil detailně modely. Jízda pak již probíhala bez komplikací. Petr Tocháček stál na podlaze, ostatní jezdci na lavečkové tribuně. I v této skupině se všichni snažili o čistý a přesný průjezd zatáčkami.

Kvalifikace číslo 1. 1/18 180:

Broňa Fogt nakonec skončil v kategorii STOCK a na startu se zdál soupeřům příliš rychlý. Tempo v první skupině udával Martin Láska s Raptorem. Broněk byl chvíli třetí a pak dráhu opustil. Milan Parák kroužil soustředěně, neb na první místo to zatím nestačilo. Ale držel krok s Martinem a Drahošem. Mezi tím se Broněk vrátil na trať. V druhé skupině dva junioři - Karel Fogt a Zdeněk Ošťádal, který má bohaté zkušenosti z Určic. Karel dostával rady od svého kouče Bronislava, Zdeňkovi dělal osobního trenéra a nasazovače jeho otec. Matador okruhů - Jan Hrnčíř - opět kroužil společně s těmito juniory. Petr Fišer potřeboval práci nasazovače Martina Lásky. Drahoš opět podrobně hlásil průběh jízdy.

Kvalifikace číslo 1. 1/18 Open:

Igor si v první skupině chvíli zvykal na dráhu, protože moc netrénoval. A tak Michal Čajda chvíli vedl. Pak však Igor jízdu zlepšil a držel BEST LAP. Saša Žvak lovil Robitronic Scalpel a Milan Parák si ztěžoval, že má model málo ostrý. V druhé skupině to vypadalo na souboj Marek Schiller vs Zbyněk Krasl. Nakonec byl lepší Marek. Vláďa Toman stihl v jízdě vyměnit LiPo baterie. Tak to vše stalo v první rundě kvalifikací.

Kvalifikace číslo 2. Mini Z:

Saša Žvak si řekl, že minulá jízda nebyla to pravé. Poladil, zajel TOP kolo a jízdu první skupiny vyhrál. Ovšem s Michalem a Danem Čajdou se musí počítat. V druhé skupině udával tempo Zbyněk Krasl se svým Porsche. Jeden model musel být do cílové pásky dotlačen. Mezi tím Igor připravoval model, kdy brousil kola, zastříhaval karoserii, která v zatáčkách "drhla". Aby byl připraven na další jízdu.

Kvalifikace číslo 2. 1/18 180:

Za časomíru se posadil i Tom Hejtmánek a i on hlásil pořadí a nej kola. Vetřelec zatím udával tempo a pilotoval ho Martin Láska. Vypadá to, že Igor Vlahovič dostane na otestování od Bronislava Fogta (fy FOGT MODELY) jeden kus Raptora na testování. Úkolem bude pohled z další strany, test na ostrém závodě se systémem NOVAK. Martin udával tempo. Ale Drahoš vs Milan - to bude ještě zajímavé. Martin Láska opět řešil kapacitu baterií. Druhá skupina měla zdržení v podobě Karla Fogta - ladil baterie. Karel byl opět napomínán, že "brnká" do plynu a nejede plynule. Tedy stále pod kontrolou. Vašek nejel moc koncentrovaně a ztrácel. Nechal ho za sebou i Jan Hrnčíř. Bronislav Fogt opět sledoval svého syna a přitom dával pozor i na ostatní.

Kvalifikace číslo 2. 1/18 Open:

Igor nastoupil s upravenou karoserií. Ještě stále trochu drhnul. Ale i přes chvilkové stání najel o kolo více a zlepšil nájezd. Michal Čajda občas stál u mantinelu, ale A finále ho zřejmě nemine. V druhé skupině začal úřadovat Marek Schiller. který nechal Zbyňka za sebou. Podle vývoje situace ale i oni mají A finále na dosah ruky. Jarda Neubauer stále neměl model naladěn a lovil jej po dráze. Následovala 5ti minutová přestávka a jdeme na kolo třetí.

Kvalifikace číslo 3. Mini Z:

V depu si piloti sdělovali své zkušenosti s obutím a navzájem si pomáhali. Dan Čajda postupně vylepšoval nejlepší kolo v této jízdě. Modely kroužily po dráze a diváci povzbuzovali jezdce. Tím se vylepšovala atmosféra jízdy. Opět jsem si před startem druhé skupiny práci a vyfotil detaily některých modelů. Opravdu krásné repliky skutečných aut. Zbyněk Krasl opět zajel NEJ kolo a vedl jízdu. Na tribuně se poprvé objevil Jan Reichard, který se vrátil z práce a konečně mohl začít naplno závodit. Dráha pro modely Mini Z široká a přece jen byly občas vidět kolize. Honza Reichard měl kapánek pomalejší model značky NISSAN R35 GT a občas zatáčku neprojel, jak by si asi přál. Zbyňkovi jeho Porsche vypovědělo službu před koncem časového intervalu. Ještě se pokusil vrátit zpět, ale nezadařilo se. Pavel Ruber suše konstatoval "Zbyňku, máš to nějaký rozbitý".

Kvalifikace číslo 3. 1/18 180:

Martin Láska a jeho Alien opět v pohotovosti. Vydrží mu baterie 1300 mAh nebo ne? Broňa potřeboval pomoc nasazovače. Jinak na dráze ostrá jízda, kde Milan udával tempo. Stal se zázrak ? Ale NEJ kolo držel zatím Martin a modlil se, aby vydržely baterie. Milan Parák jel na svém stroji 2WD karoserii Porsche a tak splňoval pravidla pro tuto kategorii. Martinovi kapacita nakonec stačila a Vetřelec byl dostatečně nakrmen a navíc jízdu zase vyhrál. A nájezd 39. kol Martina oproti OPEN není moc velký rozdíl. (Igor zatím 41 kol). Z druhé skupiny to budou mít jezdci těžké kvalifikovat se do A finále. I když Zdeněk jel čistou stopu, asi to stačit nebude. Michael Toman občas potřeboval pomoc u mantinelu, často se s ním potkával. Na Ačko může také zapomenout. Nejlépe se dařilo Tomáši Hejtmánkovi.

Kvalifikace číslo 3. 1/18 Open:

Dodge Stratus byl ještě více zastřižen. Igor jízdu vyhrál, ale pouze vylepšil kolo na 11,05. Michal ladil v průběhu jízdy vysílač a hodně stál u krajnice. Saša si postěžoval, že mu Scalpel jede spíše hůře. V druhé skupině se ukázalo, že ve finále se potkají Marek Schiller a Zbyněk Krasl. Zbyněk nyní vyhrál a Marek to s ním ve finále nebude mít lehké. Jarda Neubauer odstoupil z jízdy dříve a na A finále mohl zapomenout. A jak to tedy nakonec skončilo a jaké bude postavení na startu finálových jízd ?

Mini Z: A finále: Zbyněk Krasl, Saša Žvak, Dan Čajda, Michal Čajda, Lukáš Kvasnica, Zdeněk Singer. B finále: Jan Reichard, Ivo Buchtela, Pavel Ruber, Pavel Tocháček, Petr Tocháček.

Micro STOCK: A finále: Martin Láska, Drahoš Hejtmánek, Milan Parák, Tomáš Hejtmánek, Michael Toman. B finále: Petr Fišer, Broněk Fogt, Vašek Fišer, Jan Hrnčíř, Karel Fogt.

Micro OPEN: A finále: Igor Vlahovič, Marek Schiller, Zbyněk Krasl, Michal Čajda. B finále: Vláďa Toman, Milan Parák, Saša Žvak, Jarda Neubauer (zde se sešly všechny stroje 2WD).

Ještě před začátkem finálových jízd se ladily modely. Kdo to jak zvládl se ukáže až na konečném výsledku každého. Zbyněk Krasl musel dát do pořádku Mini Z, Jarda Neubauer svůj Scalpel. Na tribuně jsem viděl i juniora Zdeňka Ošťádala.

Finále číslo 1. Mini Z:

B finále: Petr Tocháček zkrotil svůj model a všem ukázal pro tentokráte záda a bez problémů vyhrál. Ivo Buchtela měl na Petra ztrátu 2. kol. I za ním pak byl propad. Ovšem krásný souboj byl mezi Pavlem Ruberem a Pavlem Tocháčkem. A finále: TQ v podání Zbyňka Krasla, který si získal na začátku malý náskok. Na dalších místech byly těsné souboje. Dan Čajda nakonec odstoupil z jízdy a nedokončil ji. Tuto jízdu jsem natáčel a to včetně pilotů na tribuně. Uvidíte, jak pracují se svými RC soupravami. Zbyněk jízdu číslo 1 vyhrál.

Finále číslo 1. 1/18 180:

B finále: Broněk Fogt zakoupil karoserii Stratus a Mazda 6 od Igora. Mladému věnoval Mazdu a sám finále začal se Stratusem - Team Germany. Zářil spokojeností, že nemusí ztrácet čas s tvorbou nové karoserie. Jen v prnví jízdě mu karoserie nějak neseděla. Ztratil sponku. Jeho syn Karel jel jeho původní karoserii a musel se spoléhat nyní sám na sebe. Otec a syn v jednom finále. Petr Fišer si užíval vedení po celou dobu jízdy. Druhé místo Broňka také muselo těšit. A finále: TQ Martin Láska, který zjistil, že Raptor sežral skoro 1200 mAh za 8 minut jízdy a tak 1300ky jsou nutností. Ten ihned nastoupil tvrdě a neměl konkurenci. Drahoš ujel třetímu Milanovi Parákovi. Martin jízdu vyhrál naprosto v pohodě.

Finále číslo 1. 1/18 Open:

B finále: souboj všech dvoukolek. Milan Parák, Saša Žvak a Jarda Neubauer. Milan před jízdou vykřikoval "Pojďte zbabělci" a vyzíval tak ostatní na zteč. Saša ve spěchu šle na start z Mini Z. Celkem zmatek před touto jízdou. Jdu to natočit, jak to nakonec dopadne. Vláďa měl sice první pozici na startu. Ale Milan si udělal náskok a s přehledem vyhrál. Oba piloti Saša a Jarda chvíli bojovali o třetí a čtvrté místo. Ale Jarda dělal více chyb a tak to Sašovi ulehčil. A finále: Igor vystartoval a jel jízdu start/cíl. Marek Schiller velmi brzy skončil pro technickou závodu. A tak Zbyněk v klidu dojel druhý a třetí Michal Čajda. 4 piloti na trati = čistá jízda, uhýbání při předjíždění.

Finále číslo 2. Mini Z:

B finále: druhou jízdu si užil Jan Reichard a bez problémů ji vyhrál. Dokonce měl lepší nájezd. V této jízdě musel nasazovač nasadit karoserii Pavlu Ruberovi, který při natáčení tribuny lehce protestoval. A finále: chvíli se pozdržel start, protože Zbyněk řešil baterie do svého modelu. Nakonec Zbyněk nenastoupil. A tak toho využili soupeři. Michal Čajda se ujal vedení. Těsné souboje mezi oběma Čajdy. Dojezd v jedné sekundě. Nádherná podívaná. Poslední finálová jízda ukáže vítěze.

Finále číslo 2. 1/18 180:

Finále B: Petr Fišer opět bez soupeře s vylepšeným nájezdem. Broněk prohnal cílovou páskou svůj model na druhém místě a i jemu Stratus pomohl k lepšímu času. I v této jízdě za sebou nechal Jan Hrnčíř kolegu Karla Fogta. A finále: ihned po startu se do vedení dostal Martin. Kolize mezi Milanem a Tomášem způsobila, že oba ztratili. Tomáš se zakousl do zadní části modelu Milana. Drahoš dojel na druhém místě. Pozoroval jsem jeho model a celkově oproti Martinovi byl línější a i průjezd zatáčkami nebyl tak ostrý. Podvozek ALIEN POWER jede tak dobře, nebo se ostatní tak zhoršili ? Osobně to budu moci posoudit na závodě Mibosport, pokud se pojede kategorie Micro. Kdo jízdu vyhrál podruhé bych vám sdělovat nemusel, kdyby Martin Láska neskončil - kdyby se mu nepovolil pastorek. A tak Drahoš toho využil a vyhrál.

Finále číslo 2. 1/18 Open:

Finále B: Milan opět skvěle v této finálové skupině. Vláďa Toman nedokázal ani podruhé zužitkovat své postavení na startu. Jarda Neubauer zapnul druhý stupeň a dokázal pokořit Sašu. A finále: Igor najel sice o kolo více (42), ale BEST LAP ukořistil Michal Čajda, který se výrazně zlepšil. I zde odstoupil Zbyňek Krasl, který se nyní potýkal se samými problémy. Marek Schiller byl na tribuně krajně nervózní a často se převracel. Ostré auto ano, ale až moc to škodí... Michal se radoval z druhé pozice.

Finále číslo 3. Mini Z:

B finále: Jan Reichard opět v čele po startu. Petr Tocháček se ocitl více vzadu pole. Pavel Ruber proháněl svůj Saleen S7 i když to na vítězství ve finálové skupině nebylo. Avšak Petr Tocháček se dokázal probojovat na druhou pozici. Ale na vedoucího Honzu nestačil. Honza dnes ukázal, že s ním soupeři v dalším závodě musí počítat. A finále: chvíli se čekalo na Lukáše Kvasnicu. Zbyněk musel vyhrát, aby si udržel první místo celkově. Ale hned od začátku souboj se Sašou, který se prodral do vedení. Lukáš zaostával. Asi model nepřipravil dobře. Neuvěřitelně vyrovnaná jízda i v 5. minutě. Zbyněk se dostal před Sašu a Dana, který jezdil na třetí pozici. Zbyněk ani Saša si nedarovali ani centimetr trati. Ale Dan jim dýchal na záda s odstupem necelých 2. sekund. Po neskutečné jízdě nakonec první Dan Čajda. Ale velmi těsně před Zbyňkem a Sašou. Kdo neviděl, neuvěří.

Finále číslo 3. 1/18 180:

B finále: po startu se dostal Petr Fišer do kolize a hodně ztratil. Broňa se dostal do vedení, ale hodně se kotoulel. A to i ostatní v této jízdě. Broněk měl kolizi i se svým synem Karlem. Většina jezdců jela chvíli čistě a pak najednou hrubě chybovali. I přes ztrátu 22. sekund dojel do cíle první Petr Fišer. A finále: Martin musel vyhrát tuto jízdu, jinak si mohl nechat o prvním místě zdát. Ale nezklamal a vyhrál. Konečné pořadí uvidíte na fotce z vyhlášení.

Finále číslo 3. 1/18 Open:

B finále: i zde opět výborně Milan Parák, Ale pak se do vedení dostal Jarda Neubauer. Konečně se pochlapil a v jízdě zajel BEST LAP. Na dráhu si zvykl i Saša Žvak. Milan tentokráte nezvítězil, ale první místo v B finále mu již nikdo nevezme. A finále: minule zajel BEST LAP pod 11 sekund Michal Čajda a Igor mu k tomuto výkonu blahopřál. Až později se Igor dozvěděl, že v předposledním kole druhého finále zajel BEST LAP i on sám a o setinky lepší. I zde Igor bez problémů první. Zbyněk přišel o kapacitu baterií a přenechal druhé místo Michalovi. Marek se opět často převracel. Do bojů o místa na bednu dnes nezasáhl.

Vyhlášení vítězů proběhlo v přátelské atmosféře. Ostatně celý závod jsem nezaznamenal konflikt či hádku. Pohodová akce, kde ve finále nebylo v mnoha skupinách rozhodnuto o konečném vítězi. Další závod se jede opět v Březí a o termínu budete včas informováni.

DISKUSE K ZÁVODU

Obrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galeriiObrázek v galerii
DJI drony a nejen to
Kontakt

E-mail a další potřebné informace jsou uvedeny v rubrice Editorial

Reklama
YT kanál Igor Vlahovič
Krátké zprávy

01.11.2019 - Dovoluji si Vás pozvat na historicky první závod o putovní pohár Trialu Brno.Neděle 3 listopadu 9 00 Závod proběhne dle stávajících pravidel. Klasicky občerstvení jen vlastní, možnost uvařit kávu, čaj, grog. Nenechte si ujít jedinečnou možnost vyhrát Brněnský putovní pohár Trialu Brno. Bude potřeba píchat branky, tak přijďte trošku dříve.( kdo dřív přijde, ten dřív mele, čili dřív píchá.)
- Jiří Groch -


04.10.2019 - POZOR !!! Závod MJS Cup se s ohledem na počasí posunuje na neděli 6.10.2019 !!! Díky za pochopení.
- Marek Sova -


06.09.2019 - Pozor. Závod MJS Cup se přesouvá že soboty na neděli s ohledem na vývoj počasí.
- Igor Vlahovič -


18.05.2019 - 25.5.2019 proběhne po delší době prezentace RC modelů pro děti v obci Hvězdlice. Bližší info o přípravě modelů později. Snad bude přát počasí. A pak v neděli 26.5.2019 závod MR Cup v Brně a online report.
- Igor Vlahovič -


02.05.2019 - Do kalendáře závodů přidány termíny seriálu MJS Cup, který se jede v Brně Bosonohách
- Igor Vlahovič -


zobrazit starší > >




©   M A S T E R S . C Z   |   developed by: leonix s.r.o.

Reichard modelsport