Třebíč BPA CUP 2007/2008

Radoslav Bok


<P><b>RC Autoklub Třebíč</b> pořádá seriál závodů modelů aut <b>Třebíč BPA CUP 2007/2008</b> na největším koberci (32x16m) v ČR, tělocvična ZŠ v Okříškách (8 km od Třebíče směrem na Jihlavu), závody jsou pořádány jako jednodenní. Sponzorem je firma <a href=“http://www.slot-bpa.com/“ target=“_blank“>BPA</a>.</P>
<P>
<B>Termíny závodů:</B>
</P>
<UL>
<LI><s>20.10.2007 sobota</s>
<LI>03.11.2007 sobota
<LI>09.12.2007 neděle
<LI>29.12.2007 sobota
<LI>19.01.2008 sobota
<LI>16.02.2008 sobota
<LI>15.03.2008 sobota
</UL>

<P>
Započítávat se bude pět závodů do závěrečného pořadí <!– separe –> .
</P>
<P>
<B>Kategorie:</B>
</P>
<UL>
<LI>1/10E Modified
<LI>1/10E Stock 19
<LI>1/18MICRO Open
</UL>

<P>
<B>Organizační zajištění:</B>
</P>
<P>
Ředitelem a hlavním rozhodčím seriálu závodů je předseda RC Třebíč pan Radoslav Bok.
Bufet zajištěn.
</P>
<P>
<B>Prezentace závodníků a časový rozvrh závodů:</B>
</P>
<P>
V den závodu je povolen volný trénink od 7,15 hod. do 9,00 hod. Každý závodník je povinen mít sebou na závodech druhou sadu krystalů do vysílače (náhradní frekvenci). Závodník je povinen již v přihlášce uvést 2 frekvence nebo DSM. Závodník musí mít svůj presonální transponder, k zapůjčení bude k dispozici 10 ks za cenu 100,- Kč. Personální transpondér bude možno zakoupit od pořadatele za cenu 2600,- Kč.
V den závodu závodník v rozmezí 8.00 – 8,30 hod. potvrdí svoji účast a zaplatí startovné.
</P>
<P>
<B>Startovné</B>
</P>
<UL>
<LI>je stanoveno na 250,– Kč.
<LI>junioři 200.– Kč,
<LI>důchodci a žáci do 10 let — ZDARMA
</UL>

<P>
Přihlášky zasílá závodník řediteli závodu prostřednictvím internetu vyplněním tohoto formuláře nebo vyjímečně v nouzi zavoláním nebo SMS na tel. +420 724658936 v tom případě je nutno uvést jméno, dvě frekvence a kategorii, ve které chci startovat.
</P>
<P>
<B>Závody jsou vypsány v následujících kategoriích:</B>
</P>
<P>
Modified viz pravidla EFRA s důrazem na kontrolu následujících parametrů:
</P>
<UL>
<LI>minimální hmotnost 1372 g s personalnim transponderem
<LI>povoleny jsou veškeré podvozky Touring Cars, minimální výška podvozku včetně karoserie je 115mm
<LI>světlost podvozku minimálně 5mm
<LI>max.šířka podvozku bez karoserie 190mm
<LI>karoserie jsou povoleny všechny typy cestovních a GT vozů v šířce max.200mm
<LI>přítlačné křídlo max. v šířce 190mm a velikosti max. 40x25mm, nesmí přesahovat výšku střechy modelu
<LI>pneumatiky TakeOff CS 27 nalepené dle vlastního uvážení. Pouze jedna sada na závod.
<UL>
<LI>U pořadatele bude k zakoupení (nenalepená) sada 4ks pneu CS27, vložka, disk – optimalilovaná pro koberec za 900,- Kč
</UL>
<LI>povoleny všechny uhlíkové a bezuhlíkové motory
<LI>akumulátory 5 článků sub.“C“ – NiCD nebo NiMH
<LI>mazadlo libovolné bez omezení výrobce – (bez zápachu)
<LI>jízdní čas 5 minut
</UL>

<P>
Stock 19 viz pravidla pro kategorii Modified pouze s rozdílem:
</P>
<UL>
<LI>libovolný motor typu 540 s pevným časováním 24″
<LI>předepsaná kotva PEAK nebo ORION 19×1 dodaná pořadatelem za 700,- Kč
<LI>pneumatiky TakeOff CS. Pouze jedna sada na závod.
<UL>
<LI>U pořadatele bude k zakoupení (nenalepená) sada 4ks pneu CS27, vložka, disk – optimalilovaná pro koberec za 900,- Kč
</UL>
<LI>akumulátory &#8211;.6 článků sub.“C“ – NiCD nebo NiMH
<LI>minimální hmotnost 1500 g s personalnim transponderem
<LI>jízdní čas 5 minut
</UL>

<P>
MIKRO 1/18 Open (on-road)
Kategorie MIKRO 1/18 2WD a 4WD bez omezeni stavebnich pravidel
</P>
<UL>
<LI>jízdní čas 5 minut
<LI>aku &#8211; max . 7,4 V
</UL>

<P>
<B>Kvalifikační a finálové jízdy:</B>
</P>
<P>
Každý závodník absolvuje 4 kvalifikační rozjížďky. Ze čtyř kvalifikačních jízd se bude započítávat součet dvou pořadí ze sortů (při shodě bude rozhodovat lepší dojezdový čas). Pořadí jezdců do první rozjížďky je dle startovního čísla, do dalších rozjížděk vždy podle výsledku poslední rozjížďky. Na základě nejlepšího výsledku budou jezdci rozděleni po 10 dof inálových jízd. Všechny finálové jízdy se pojedou 3x. Za umístění ve finálových jízdách budou přiděleny body /1-10/. Započítávají se dva nejlepší výsledky, při shodě bodů rozhoduje postupové místo z rozjížděk. Finálová jízda se uskuteční, pokud se na start dostaví nejméně 3 závodníci.
</P>
<P>
<B>Povinnosti závodníků:</B>
</P>
<P>
Závodník je povinen uposlechnout pokynů rozhodčích, technických komisařů a ředitele závodu. Případné hrubé slovní nebo fyzické napadnutí těchto činitelů bude mít za následek okamžitou diskvalifikaci ze závodů. Není povoleno opouštět své místo na tribuně před koncem rozjížďky/finále výsledků. Je sportovní se zúčastnit vyhlášení výsledků závodů.
</P>
<P>
<B>Technická kontrola a nasazování:</B>
</P>
<P>
Každý závodník je povinen ihned po rozjížďce nebo finálové jízdě nechat auto na předepsaném místě a zúčastnit se nasazování další jízdy. Pokud závodník nepředá ihned po ukončení jízdy vozidlo na označené místo, škrtá se mu do té doby nejlepší čas. V případě opakování tohoto prohřešku proti pravidlům může být diskvalifikován ze závodu. Podle trati budou čísla pro nasazovače shodná s číslem jezdce v rozjížďce nebo finále. Pořadatel před odstartováním rozjížďky/finálové jízdy provede kontrolu nasazovačů jejich vyvoláním, ti se přihlásí zdviženou rukou. Po ukončení jízdy si jezdec/nasazovač vyzvedne svůj model z technické kontroly. Pokud se závodník z jakéhokoli důvodu nezúčastní rozjížďky/finále, je přesto povinen jít nasazovat. Nasazovač za sebe může v odůvodněných případech poslat kvalifikovanou náhradu, ale je povinen si předem vyžádat povolení od ředitele závodu. V případě, že se nedostaví k nasazování nebo za sebe nevyšle včas náhradu, škrtá se mu do té doby nejlepší čas. Ve finálových jízdách má právo výběru místa na tribuně nejlepší jezdec a dále podle pořadí.
</P>
<P>
<B>Sankce a protesty:</B>
</P>
<UL>
<LI>v případě startu s neodpovídající hmotností, špatnou šířkou vozidla a podobnými prohřešky proti pravidlům, bude závodníkovi škrtnuta poslední jízda
<LI>v případě, že závodník absolvoval jízdu s kotvou odporující pravidlům, bude vyloučen ze závodů – proti tomuto rozhodnutí není odvolání
<LI>pokud se závodník dopustí opětovného závažnějšího porušení pravidel, může být diskvalifikován ze závodů
<LI>nebezpečná jízda, nesportovní chování na tribuně, neuvolnění tratě pro závodníka, kterým jste předjížděn o celé kolo – ústní varování, při opakování STOP AND GO tj. zastavení v boxech na min. 5 vteřin.
<LI>naražení závodníka ze zadu se získáním výhody, zkrácení tratě a ponechání si výhody s tím související – STOP AND GO na min 5 sec. V případě, že se tento přestupek stane například v posledním kole, bude závodníkovi přičteno 10 vteřin.
<LI>porušení povinnosti závodníka – bude posuzováno individuálně
</UL>

<P>
Protest možno podat neprodleně u ředitele závodu spolu s kaucí Kč 300,- která se v případě jeho neuznání nevrací.
</P>
<P>
Proti trestu STOP AND GO nelze podat protest.
</P>
<P>
Proti kvalitě nasazování nelze podat protest.
</P>
<P>
Ceny a vyhlášení vítězů
</P>
<P>
Na každém závodě bude vyhlášení vítězů a další netypické vyhlášení s překvapením.
</P>
<P>
<B>Závěrečné vyhlášení:</B>
</P>
<P>
Celkové pořadí MODIFIED
1. – 3. místo – pohár + cena
</P>
<P>
Celkové pořadí STOCK 19
1. – 3. místo – pohár + cena
</P>
<P>
Celkové pořadí Junioři Modified
1. – 3 místo – pohár + cena
</P>
<P>
<B>Celkové pořadí 1/18MICRO</B>
</P>
<P>
1.- 3. místo – pohár + cena
</P>
<P>
A jako již tradičně ze závěrečného vyhodnocení celého seriálu každý ,kdo odjede 5 závodů /započínaných do celkového pořadí/ neodjede s prázdnou. Při bodování se zohlední první postupové místo z každého finále připsáním 1 bodu do výsledkové tabulky. Při vyhlašování jednotlivých závodů na toto nebude brán zřetel.
</P>
<P>
<B>BODOVACÍ TABULKA PRO CELKOVÉ POŘADÍ</B>
</P>
<TABLE width=“80%“ALIGN=“center“ CELLPADDING=“0″ cellspacing=“2″ BORDER=“0″>
<TR>
<TH>1 – 100 bodů</TH>
<TH>11 – 86 bodů</TH>
<TH>21 – 72 bodů</TH>
<TH>31 – 58 bodů</TH>
<TH>41 – 44 bodů</TH>
</TR>
<TR>
<TD>2 – 97</TD>
<TD>12 – 83</TD>
<TD>22 – 69</TD>
<TD>32 – 55</TD>
<TD>42 – 41</TD>
</TR>
<TR>
<TD>3 – 95</TD>
<TD>13 – 81</TD>
<TD>23 – 67</TD>
<TD>33 – 53</TD>
<TD>43 – 39</TD>
</TR>
<TR>
<TD>4 – 94</TD>
<TD>14 – 80</TD>
<TD>24 – 66</TD>
<TD>34 – 52</TD>
<TD>44 – 38</TD>
</TR>
<TR>
<TD>5 – 93</TD>
<TD>15 – 79</TD>
<TD>25 – 65</TD>
<TD>35 – 51</TD>
<TD>45 – 37</TD>
</TR>
<TR>
<TD>6 – 92</TD>
<TD>16 – 78</TD>
<TD>26 – 64</TD>
<TD>36 – 50</TD>
<TD>46 – 36</TD>
</TR>
<TR>
<TD>7 – 91</TD>
<TD>17 – 77</TD>
<TD>27 – 63</TD>
<TD>37 – 49</TD>
<TD>47 – 35</TD>
</TR>
<TR>
<TD>8 – 90</TD>
<TD>18 – 76</TD>
<TD>28 – 62</TD>
<TD>38 – 48</TD>
<TD>48 – 34</TD>
</TR>
<TR>
<TD>9 – 89</TD>
<TD>19 – 75</TD>
<TD>29 – 61</TD>
<TD>39 – 47</TD>
<TD>49 – 33</TD>
</TR>
<TR>
<TD>10 – 88</TD>
<TD>20 – 74</TD>
<TD>30 – 60</TD>
<TD>40 – 46</TD>
<TD>50 – 32</TD>
</TR>
</TABLE>