Jak jsem na tom já před zimní sezónou?

Miloš Pokorný


Když jsem začal v letět jezdit s tímto podvozkem kategorii F1, zjistil jsem, že ač jsem starší,

ještě jsem se to řízení podvozku nenaučil. První závod jsem byl překvapen, když jsem zvolil

nevhodné, byť starší obutí a že jsem nedržel krok se špičkou této kategorie. Ale převod 2.0 na

motor LRP X20 10.5 se mi moc nezdál.

A to se potvrdilo na dalším závodě, kde jsem neměl aktivní chlazení a motor jsem přehřál.

Regulátor jej odstavil na teplotu, ale obávám se, že jsem přehřál magnety a motor je tak jedině

na jízdu po globusu. Závodit se s ním už dát moc nebude. Respektive ano, ale budu v

nevýhodě.

Což o to, to by ani tak nevadilo. Je mi jedno, jestli pojedu finále C, D nebo E. Ale jelikož

mám zájem jezdit tuto zimu závody v Hrotovicích a v Jedovnicích (Winter Race Morava)

alespoň jednou, současné vybavení skoro pro TC Modified je mi v podstatě k ničemu. Tedy

na WRM se s tím nesvezu, kde jsou již předepsány nové komponenty. Jak dlouho se to

pojede nevím, ale investovat do toho budu muset.

Chci auto, co budu mít osazeno pořád stejnou elektronikou a ať přijedu kamkoliv, prostě dám

auto na koberec a jedu.

Takže mi z toho logicky vyšla nejlépe kategorie F1. Zjistil jsem, že na asfaltu to neuřídím,

protože nemám rozum a cit. Podvozek tu zátěž vydrží, neb je dobře konstruován, je můj. Zde

je vše předepsané na těchto seriálech a co uřídím, to si tam prostě dát nemohu.

Navíc špička pole mě nezajímá, chci jezdit pro zábavu a aby auto bylo po závodě pokud

možno celé. Proto zde stačí mít i starší akumulátory.

Proto jsem se rozhodl, že budu jezdit kategorii F1 – 21,5T a připravil jsem podvozek Mipek

2017 takto:

Motor: LRP X20 21,5T časování…… ?

Převod koncový: …… ?

Akumulátor: LiPo 2S

Regulátor: LRP Flow se Stock programem a nastavení Zero Boost

Servo: digitální Sawox (přesné označení teď nevím)

Pneu: prozatím …. sjeté

 

Podvozek je nastaven na koberec, jezdil jsem toto nastavení i na asfaltu a nevyhovovalo mně.

Takže maximálně oslovím kolegy, co budou jezdit tuto kategorii, aby mi zkontrolovali

nastavení výšky žehlícího prkna a tím to skončí.

Určitě si najdu své soupeře, se kterými si tvrdě zazávodím, ale musím řešit, co tam mohu mít

a co ne, ale zbytečně do toho cpát další peníze nebudu. To už jsem praktikoval a nehodlám to

opakovat.

Auto mám nastaveno perfektně, ale jezdit se s tím nedá.

S pozdravem …. soupeřům zdar, Miloš Pokorný