Masters.cz :: RC modely aut :: RC auta, RC technika, Novinky, Tuning :: Fotogalerie, Vlastní poznatky
www.euautodily.cz

Jak jsem na tom já před zimní sezónou?

Hlavní foto

Když jsem začal v letět jezdit s tímto podvozkem kategorii F1, zjistil jsem, že ač jsem starší,

ještě jsem se to řízení podvozku nenaučil. První závod jsem byl překvapen, když jsem zvolil

nevhodné, byť starší obutí a že jsem nedržel krok se špičkou této kategorie. Ale převod 2.0 na

motor LRP X20 10.5 se mi moc nezdál.

A to se potvrdilo na dalším závodě, kde jsem neměl aktivní chlazení a motor jsem přehřál.

Regulátor jej odstavil na teplotu, ale obávám se, že jsem přehřál magnety a motor je tak jedině

na jízdu po globusu. Závodit se s ním už dát moc nebude. Respektive ano, ale budu v

nevýhodě.

Což o to, to by ani tak nevadilo. Je mi jedno, jestli pojedu finále C, D nebo E. Ale jelikož

mám zájem jezdit tuto zimu závody v Hrotovicích a v Jedovnicích (Winter Race Morava)

alespoň jednou, současné vybavení skoro pro TC Modified je mi v podstatě k ničemu. Tedy

na WRM se s tím nesvezu, kde jsou již předepsány nové komponenty. Jak dlouho se to

pojede nevím, ale investovat do toho budu muset.

Chci auto, co budu mít osazeno pořád stejnou elektronikou a ať přijedu kamkoliv, prostě dám

auto na koberec a jedu.

Takže mi z toho logicky vyšla nejlépe kategorie F1. Zjistil jsem, že na asfaltu to neuřídím,

protože nemám rozum a cit. Podvozek tu zátěž vydrží, neb je dobře konstruován, je můj. Zde

je vše předepsané na těchto seriálech a co uřídím, to si tam prostě dát nemohu.

Navíc špička pole mě nezajímá, chci jezdit pro zábavu a aby auto bylo po závodě pokud

možno celé. Proto zde stačí mít i starší akumulátory.

Proto jsem se rozhodl, že budu jezdit kategorii F1 - 21,5T a připravil jsem podvozek Mipek

2017 takto:

Motor: LRP X20 21,5T časování...... ?

Převod koncový: ...... ?

Akumulátor: LiPo 2S

Regulátor: LRP Flow se Stock programem a nastavení Zero Boost

Servo: digitální Sawox (přesné označení teď nevím)

Pneu: prozatím .... sjeté

 

Podvozek je nastaven na koberec, jezdil jsem toto nastavení i na asfaltu a nevyhovovalo mně.

Takže maximálně oslovím kolegy, co budou jezdit tuto kategorii, aby mi zkontrolovali

nastavení výšky žehlícího prkna a tím to skončí.

Určitě si najdu své soupeře, se kterými si tvrdě zazávodím, ale musím řešit, co tam mohu mít

a co ne, ale zbytečně do toho cpát další peníze nebudu. To už jsem praktikoval a nehodlám to

opakovat.

Auto mám nastaveno perfektně, ale jezdit se s tím nedá.

S pozdravem .... soupeřům zdar, Miloš Pokorný

DJI drony a nejen to
Kontakt

E-mail a další potřebné informace jsou uvedeny v rubrice Editorial

Reklama
rc-auta.eu
YT kanál Igor Vlahovič
Krátké zprávy

10.10.2018 - Do kalendáře závodů přidány termíny seriálu ZVK Vizovice
- Igor Vlahovič -


06.09.2018 - Do kalendáře závodů vloženy termíny seriálu Rebels Race Praha.
- Igor Vlahovič -


02.09.2018 - Do kalendáře závodů doplněny termíny seriálů
- Igor Vlahovič -


28.06.2018 - Na základě odstoupení dvou ze tří jezdců společně kategrie TC Stock + TC Modified je tímto tato skupina zrušena a NEPOJEDE se v rámci Slavkov Masters 2018! Přesto zůstává přes 50 přihlášených jezdců ve dvou skupinách formulí, 3 skupinách Le Mans série a jedné společné skupiny spalováků IC1/8+IC1/10
- Roman Krejčí -


22.04.2018 - Do kalendáře závodů přidány termíny letního seriálu Rebels Race, který se jede v Náchodě.
- Igor Vlahovič -


zobrazit starší > >




©   M A S T E R S . C Z   |   developed by: leonix s.r.o.

Reichard modelsport