Masters.cz :: RC modely aut :: RC auta, RC technika, Novinky, Tuning :: Fotogalerie, Vlastní poznatky
https://www.EuAutodily.CZ

Jak jsem na tom já před zimní sezónou?

Hlavní foto

Když jsem začal v letět jezdit s tímto podvozkem kategorii F1, zjistil jsem, že ač jsem starší,

ještě jsem se to řízení podvozku nenaučil. První závod jsem byl překvapen, když jsem zvolil

nevhodné, byť starší obutí a že jsem nedržel krok se špičkou této kategorie. Ale převod 2.0 na

motor LRP X20 10.5 se mi moc nezdál.

A to se potvrdilo na dalším závodě, kde jsem neměl aktivní chlazení a motor jsem přehřál.

Regulátor jej odstavil na teplotu, ale obávám se, že jsem přehřál magnety a motor je tak jedině

na jízdu po globusu. Závodit se s ním už dát moc nebude. Respektive ano, ale budu v

nevýhodě.

Což o to, to by ani tak nevadilo. Je mi jedno, jestli pojedu finále C, D nebo E. Ale jelikož

mám zájem jezdit tuto zimu závody v Hrotovicích a v Jedovnicích (Winter Race Morava)

alespoň jednou, současné vybavení skoro pro TC Modified je mi v podstatě k ničemu. Tedy

na WRM se s tím nesvezu, kde jsou již předepsány nové komponenty. Jak dlouho se to

pojede nevím, ale investovat do toho budu muset.

Chci auto, co budu mít osazeno pořád stejnou elektronikou a ať přijedu kamkoliv, prostě dám

auto na koberec a jedu.

Takže mi z toho logicky vyšla nejlépe kategorie F1. Zjistil jsem, že na asfaltu to neuřídím,

protože nemám rozum a cit. Podvozek tu zátěž vydrží, neb je dobře konstruován, je můj. Zde

je vše předepsané na těchto seriálech a co uřídím, to si tam prostě dát nemohu.

Navíc špička pole mě nezajímá, chci jezdit pro zábavu a aby auto bylo po závodě pokud

možno celé. Proto zde stačí mít i starší akumulátory.

Proto jsem se rozhodl, že budu jezdit kategorii F1 - 21,5T a připravil jsem podvozek Mipek

2017 takto:

Motor: LRP X20 21,5T časování...... ?

Převod koncový: ...... ?

Akumulátor: LiPo 2S

Regulátor: LRP Flow se Stock programem a nastavení Zero Boost

Servo: digitální Sawox (přesné označení teď nevím)

Pneu: prozatím .... sjeté

 

Podvozek je nastaven na koberec, jezdil jsem toto nastavení i na asfaltu a nevyhovovalo mně.

Takže maximálně oslovím kolegy, co budou jezdit tuto kategorii, aby mi zkontrolovali

nastavení výšky žehlícího prkna a tím to skončí.

Určitě si najdu své soupeře, se kterými si tvrdě zazávodím, ale musím řešit, co tam mohu mít

a co ne, ale zbytečně do toho cpát další peníze nebudu. To už jsem praktikoval a nehodlám to

opakovat.

Auto mám nastaveno perfektně, ale jezdit se s tím nedá.

S pozdravem .... soupeřům zdar, Miloš Pokorný

Tora Team
Kontakt

E-mail a další potřebné informace jsou uvedeny v rubrice Editorial

Reklama
Mz-Racing RC modely
rc-auta.eu
RC obchoďák
Krátké zprávy

26.09.2017 - Tímto bych chtěl poděkovat společnosti Kopecký RC za dosavadní podporu tohoto webu.
- Igor Vlahovič -


26.09.2017 - Závěrečný závod MJS Cup Brno + vyhlášením celkových výsledků za rok 2017 se jede (po sobotních spalovácích + Veteráni ) v neděli 1 října. Bude hezky nagumováno.
- Jiří Groch -


03.09.2017 - Dnešní závod Kopecký Cup onroad je zrušen. Náhradní termín je stanoven na 24.9.2017. Opět na dráze v Blansku.
- Jaroslav Kopecký -


05.08.2017 - Ahoj vsem, loni byly nejake hlasy o tom, ze by si nekdo chtel zajezdit v Blansku. Mame tam zavod elekter 12.8.2017, tak mne napadlo, ze by tam slo udelat jednu skupinu pro spalovaky veterany IC1/8 jako volne pojezdeni s vyhlasenim vysledku finalovky. Pokud by mel nekdo zajem, prosim napiste mi co nejdrive, domluvit bych to s Pavlem Magdou. Potreboval bych to vedet opravdu co nejdriv a kdyz bude treba 6 aut, tak by to bylo fajn. Konec hlaseni a pekny den preje Roman alias Peter Revson
- Roman Krejčí -


10.06.2017 - Dnešní akce na Masarykově okruhu se s ohledem na vývoj počasí zrušila. Zítra by mělo již vše proběhnout dle plánu.
- Igor Vlahovič -


zobrazit starší > >




©   M A S T E R S . C Z   |   developed by: leonix s.r.o.

Reichard modelsport