Mibosport Cup léto 2015 OFF-ROAD, ON-ROAD

Michal Bok


OFF-ROAD – Mibosport Off-road Arena Třebíč

9.5.2015 Mibosport Cup

20.6.-21.6.2015 Mibosport Off-road Meeting

12.9.2015 Mibosport Cup

 

Mimo Mibosport Off-road Meeting jsou pneumatiky volné!

 

JÍZDNÍ ČAS: 5 minut

 

KATEGORIE: Buggy 2WD a 4WD

 

Vstup do areálů bude umožněn od 08:00, začátek závodu stanoven na 10:00 hod. Závodit se bude systémem Reedy Race 6x finálové jízdy, při Mibosport Off-road Meeting 10x finálové jízdy.

 

Mibosport Off-road Meeting bude zahájen již v pátek v 15:00 hod. volnými tréninky. V sobotu dopoledne bude ještě k dispozici volný trénink, dále pak měřený trénink a 6x finálové jízdy. V neděli bude opět volný trénink a 4x finálové jízdy.

 

REEDY RACE:

Jedná se o jiný způsob závodění jen ve finálových skupinách, které se po každém kole dynamicky mění tak, aby, pokud možno, každý závodil proti každému. V každé finálové skupině jezdí maximálně 8 závodníků. Za umístění v každém kole se udělují body: první 1 bod, druhý 2 body, třetí 3 atd. Při šesti finálových jízdách se škrtá jeden nejhorší výsledek, při deseti se pak škrtají dva. Vítězem se stává ten, který nasbírá nejmenší množství bodů. Při Reedy Race systému nezáleží na tom, kdo je absolutně nejrychlejší, ale kdo projeví konzistentní výkony po celý závod a i závodník, který by se v normálním závodě nemusel probojovat do finále A, zde má za velkou šanci bojovat o příčky nejvyšší.

 

HODNOCENÍ:

Každý závod bude hodnocen zvlášť – nejedná se o seriál závodů. Kromě tří nejlepších v každé kategorii bude vyhlášena také “hvězda” závodu a junior závodu.

 

STARTOVNÉ:

– 200 Kč

– 150 Kč další kategorie

– 100 Kč zapůjčení personálního transpondéru

 

Základní technická pravidla:

– pneumatiky 2WD: Schumacher Mini Pin Yellow,  Schumacher Cut Stagger Low Profile Yellow (jen Mibosport Off-road Meeting)

– pneumatiky 4WD: přední i zadní Schumacher Mini Pin Yellow (jen Mibosport Off-road Meeting)

– motor volný o velkosti 540

– baterie max. 7,4V LiPo, LiFe, NiMH, NiCd v pevném netříštivém obalu

– zákaz používání jakéhokoliv mazání na pneumatiky

 

———————————————————————————————

 

ON-ROAD Mibosport Cup

 

23.5.2015 – Brno – Bosonohy

11.7.2015 – Otrokovice

22.8.2015 – Blansko

 

KATEGORIE:

Formula

Modified

Stock LRP

 

JÍZDNÍ ČAS: 5 minut

 

Pro Juniory a Seniory budou opět připraveny sady mírně jetých předepsaných pneumatik RIDE REX34 (ETS asfaltové pneumatiky 2015) ZDARMA.

 

Vstup do areálů bude umožněn od 07:00, start kvalifikačních jízd od 09:30 hod. Pojedou se 4x kvalifikace a 3x finále – jízdní čas 5 minut. Ze 4 kvalifikačních rozjížděk se započítají 2 nejlepší výsledky systémem bodů. Při shodě bodů ve finálových jízdách rozhoduje postavení na startu. O počtu jezdců ve finálových skupinách rozhoduje ředitel závodu dle celkového počtu závodníků dané kategorie.

 

HODNOCENÍ:

Ze tří závodů budou započteny nejlepší dva do celkového pořadí dle následujícího bodování: 1.místo…99 bodů, 2.místo…98 bodů atd. Za TQ, nejrychlejší kolo a vítězství v jakémkoliv finále +1 bod. Kromě tří nejlepších v každé kategorii a vítězů jednotlivých finálí bude vyhlášena také “hvězda” závodu a junior závodu.

 

STARTOVNÉ:

– 250 Kč

– 200 Kč další kategorie

– 100 Kč zapůjčení personálního transpondéru

 

Základní technická pravidla:

MODIFIED

– pneumatiky RIDE REX34 (ETS asfaltové pneumatiky 2015)

– mazání na pneumatiky libovolné bez zápachu

– motor volný o velkosti 540

– baterie max. 7,4V LiPo, LiFe, NiMH, NiCd v pevném netříštivém obalu

– maximální napětí baterií = 8.44V

– minimální výška podvozku včetně karosérie 115mm a zároveň křídlo nesmí přesahovat výšku střechy karosérie

– minimální váha = 1350g včetně personálního transpondéru

– minimální světlá výška 5mm

 

STOCK LRP

– pneumatiky RIDE REX34 (ETS asfaltové pneumatiky 2015)

– mazání na pneumatiky libovolné bez zápachu

– motor LRP X20 17.5T nebo LRP X12 17.5T nebo stejné od Nosram, Nosram Pure Evo 2 17.5T nebo Nosram Pure 17.5T

– na motoru jsou zakázány jakékoliv úpravy, používání jiných rotorů, hliníková čela apod.

– povoleno pouze základní časování motoru viz. 27,5

– minimální převodový poměr 4.0

– regulátor v režimu zero boost “blikající mód” libovolného výrobce

– baterie max. 7,4V LiPo, LiFe, NiMH, NiCd v pevném netříštivém obalu

– maximální napětí baterií = 8.44V

– minimální výška podvozku včetně karosérie 115mm a zároveň křídlo nesmí přesahovat výšku střechy karosérie

– minimální váha = 1350g včetně personálního transpondéru

– minimální světlá výška 5mm

 

 

FORMULE

– gumové pneumatiky RIDE přední i zadní (ETS F1 pneumatiky)

– mazání na pneumatiky libovolné bez zápachu

– povoleny pouze makety vozů formule (včetně figurky pilota v kokpitu) s pohonem pouze zadní nápravy

– maximální šířka = 200mm

– motor volný o velkosti 540

– baterie max. 7,4V LiPo, LiFe, NiMH, NiCd v pevném netříštivém obalu

– maximální napětí baterií = 8.44V

 

Veškerý předepsaný materiál bude dostupný na závodech.

Ve všech kategoriích je zakázáno použití GYRA. Nabíjení LiPo baterií je povoleno jen v ochranném obalu “Safety Bag”. Závodníci a jejich doprovod jsou povinni se řídit pokyny ředitele závodu.