Yokomo GT – test modelu s motorem Yokomo GT290

webbaker


S Radkem Vodou jsme dnes provedli test podvozku Yokomo GT. Nyní s motorem Yokomo GT290. Tedy s motorem, který je přímo ve stavebnici.

Zajímalo nás toto:

– jak rychle jede model s pastorkem 17z (stavebnice) a potom s pastorkem 25z (testoval jsem jednou 33z, ale to již motor přímo „vařil“ a v létě by to bylo naprosto nepoužitelné. I když to jelo stejně, jako s motorem střídavým LRP 17.5T a pastorkem 17z – cca 45 km/h)

– jak dlouho budeme kroužit na LiPo Yokomo 2700 mAh 30C / vs pastorek 25z

– jaké budou jízdní vlastnosti v dané rychlosti na zaprášené dráze Globus Brno (navíc asfalt není ideálně hladký)

 

K tomu jsme si připravili GPS Holux pro změření rychlosti, zrcadlovku, drona. A pak jsme kroužili a kroužili.

Tedy nejprve jsme změřili rychlost s pastorkem 17z. Zde jsme dosáhli rychlosti 29,6 km/h.Tato rychlost byla opravdu pomalá, nicméně životnost pneu by byla velmi dlouhá. Motor se nehřeje. Toto nastavení je spíše na tratě přímo na toto měřítko. Nebo více technické.

Potom jsme dali pastorek 25z a zde nám model jel 36,6 km/h. Příjemná rychlost na větší dráhu. I zde životnost pneu delší, jak při vyšší rychlosti. Motor vlažný, v létě bude v pohodě. Rychlost ideální pro těsné souboje. Mě, jako zastánce pomalejší jízdy, se mi toto nastavení velmi líbilo.

Jízdní vlastnosti v obou případech tedy velmi dobré. Model seděl i na výjezdech, nešel do smyku. Byl mírně tupý do zatáček.

Jízdní doba na pastorek 25z: 40 minut a už nás to nebavilo a jízdu jsme ukončili. Nejprve kroužil Radek a já natáčel z coptera. Pak jsem se vystřídali a Radek fotil a natáčel.

 

Specifikace modelu a nastavení:

 

Pneu: Medium (přední), Soft (zadní)

Motor: Yokomo 290GT

Aku: Yokomo LiPo 2700 mAh 30C

Regulátor: Storm 19

Závaží na zadní nápravě: NE

Teplota: 10°