
Durango DEX210 RTR - stav po 6. závodech

6 závodů s ostrým závodním nasazením, venkovní testy - to už je poměrně slušná prověrka tohoto buggy s pohonem zadní nápravy a na elektrický pohon.
Provedl jsem 4 testy venku odjel tyto závody:
1. Olomoucký pohár
2. Xray Challenge Czech Holešov
3. Mibosport Cup
4. Open Challenge Praha - dva závody
5 Lestr Cup
Za tuto dobu jsem vyměnil jedno přední rameno (na první závodě Open Challege Praha) a potom držák zadního ramene. A ještě jsem měnil kryt pastorků a pohonného kola. Jinak jsem si pro jistotu pořídil několik základních náhradních dílů.
Jak venku, tak na závodech jsem model vůbec nešetřil. Model byl nejčastěji na střeše, kdy v tomto případě trpělo lexanové přítlačné křídlo. Ale stačilo jej zpevnit skelnou páskou.
Jinak model létal s dělal přemety přes všechny nápravy a tvrdě (v mnoha případech) dopadal na kola. A ne pokaždé na všechny čtyři kola. Takže nápor byl vždy na každou část nápravy.
Olejové tlumiče drží velmi dobře a planetový diferenciál jede stále lehce. O něj jsem se doposud vůběc nestaral.
Kuličková ložiska jsem také nečistil. I když jsem na koberci sbíral hodně chlupů, ložiska jsou dobře chráněná.
Zkoumal jsem tedy stav šasi a nafotil detaily opotřebení.
- obroušené přední parohy
- namáhaná přední ramena
- opotřebení pneumatik dboots po 3. závodech
- zpevněné zadní lexanové přítlačné křídlo
- ocelové unverzální kardany jsou stále ve 100% stavu
Takže když to shrnu, je to model o který se člověk nemusí vůbec starat. RTR tedy v pravém slova smyslu.
Článek ze dne: 01.04.2013
Autor článku: Igor Vlahovič
Čtenost článku: 1956 od 01.04.2013
Zpět nahoru