FšeStock očima Romana Štalmacha

webbaker


Termín sobota 09.03. byl pro závod v Holešově velmi příznivý. Nekolidoval s nějakým jiným velkým závodem, počasí bylo ráno přívětivé a navíc zde hostoval seriál LMS, který je u jezdců 2WD velmi oblíbený. To vše mělo příznivý vliv, na celkovou účast v závodu:

LMS ……………… 19

FšeStock ………… 18

Start 17,5T …….… 13

Buggy …………… 13

SuperStock 9,5T … 12

Modified …………. 11

F – 1 ……………… 8

Protože se zimní halová sezona pomalu blíží do cíle a naopak letní venkovní sezona se pomalu ale jistě přibližuje, začíná se již domlouvat, jaké zajímavosti připravit pro letní sezonu. A protože si kategorie FšeStock, za velmi krátkou dobu, získala až nečekaný počet příznivců, došlo k dohodě s pořadateli seriálu LMS, že by se v létě, mohla kategorie FšeStock, jet jako samostatná doprovodná kategorie seriálu LMS. No a protože v kategorii FšeStock jezdí hodně jezdců s podvozky 2WD a systém závodu LMS, rozděluje jezdce do jednotlivých skupin ne podle kategorie, ale podle aktuálního nájezdu, bude možno kategorii FšeStock vlastně „vnořit“ do systému LMS tak, aby došlo k co nejlepšímu setřídění jezdců do jednotlivých skupin tak, aby v nich byla co největší vyrovnanost a aby nedocházelo k takovým paradoxům, že vítěz skupiny najede o mnoho kol víc, než poslední ve skupině. Závodníci kategorie FšeStock budou mít samostatné hodnocení a navíc budou i započítáni do seriálu LMS, takže takové „dva v jednom“.

Pokud by měli i jiní pořadatelé zájem, zařadit kategorii FšeStock do svého letního seriálu, tak bez problémů můžou použít jak název kategorie, tak i její systém. Rozhodně si, na tuto kategorii, nehodlám dělat žádná „patentová práva“ !!!

Průběh sobotního závodu ukázal, že se zájemci o tuto kategorii, perfektně dokázali tomuto systému přizpůsobit a jak neuvěřitelně vyrovnaná, tato kategorie dokáže být. Aby byl, po součtu dvou finálových jízd na 6 minut, mezi vítězem a sedmým v pořadí, rozdíl pouho-pouhých 14s !!!, je něco naprosto neuvěřitelného. Rovněž fakt, že zatím každý závod měl jiného vítěze, svědčí nejen o obrovské vyrovnanosti jezdců, ale i o tom, jak je tato kategorie zajímavá, když dopředu není naprosto jasné, kdo v ten den bude tím šťastným.

A jak vše dopadlo?

Zde budou výsledky LMS … http://www.lemans-serie.cz/results/Holesov-2013-03-09-633.html

 

Zde je samostatná výsledovka, dle součtu umístění … http://www.myrcm.ch/cz/blansko/20130309_794383/FseStock/index.html

 

A takto vypadá výsledovka, dle součtu kol a dojezdových časů:

Pořadí

Jméno

finále  1

finále  2

finále  3

součet

1

Mikuš Karel

23 / 6:01

23 / 02

23 / 07

46 / 12:03

2

Kraťas Team

23 / 08

23 / 01

23 / 06

46 / 12:07

3

Vlahovič Igor

21 / 02

23 / 4,13

23 / 4,64

46 / 12:8,77

4

Šumi

19 / 04

23 / 7,50

23 / 1,57

46 / 12:9,07

5

Macháček Petr

22 / 06

23 / 09

23 / 01

46 / 12:10

6

Štrof Jan

19 / 01

22 / 03

24 / 12

46 / 12:15

7

Mikuš Kája

22 / 02

24 / 15

O

46 / 12:17

8

Novosad Karel

22 / 08

23 / 09

20 / 13

45 / 12:17

9

Bětík Olin

18 / 04

18 / 07

19 / 17

37 / 12:21

10

Stodola Fanán

16 / 05

18 / 10

18 / 05

36 / 12:15

11

Dolanský Miroslav

18 / 17

16 / 05

18 / 08

36 / 12:25

12

Kavánková Iva

18 / 19

18 / 07

17 / 00

36 / 12:26

13

Sekula Ondra

15 / 02

16 / 15

15 / 03

31 / 12:17

14

Simon

15 / 05

14 / 03

16 / 18

31 / 12:23

15

Novosad Ivo

14 / 22

15 / 04

15 / 05

30 / 12:09

16

Bětíková Vanda

13 / 01

14 / 15

14 / 10

28 / 12:25

17

Tvrdá Jana

10 / 00

11 / 00

15 / 01

26 / 12:01

18

Kavánková Martina

13 / 03

12 / 11

13 / 11

26 / 12:14

 

Poznámka redakce: nakonec to pro některé piloty vypadá na první pohled krásně – například já jsem byl v konečném součtu třetí. Ale na vyhlášení až v zadní části pole. Ale i tak příjemný pocit 🙂