Masters.cz :: RC modely aut :: RC auta, RC technika, Novinky, Tuning :: Fotogalerie, Vlastní poznatky
www.euautodily.cz

Spalovací motor O.S.MAX 12 TG Ver.II

Hlavní foto

Kyosho Deutschlad pořádající KWC v Evropě vyslyšelo přání jezdců a přišlo s novým motorem, který je určen do kategorie GP Sport.  Tento motor byl vybrán organizátory s nároky na vyšší životnost a spolehlivost při stejném výkonu jako jeho předchůdce GXR-15V, který jezdil v této kategorii několik let. Kategorie  GP Sport je jednoduše řečeno Stock kategorie 1:10 On Road  podvozků řady V-One a FW, kde předchůdce GXR nevynikal dlouho životností. Nový motor který vyrábí O.S. je v nabídce Kyosho pod označením KWC-5000, O.S.MAX 12 TG Ver. II .  Vzhledem k tomu, že tento seriál pořádám, tak jsem jej dle pokynů Kyosho rovněž zařadil do GP Sport. Nyní mi motor konečně přišel a tak dovolte abych vás s tímto produktem zevrubně seznámil.

Motor O.S. 12 TG vyniká na první pohled precizním zpracováním, což je pro O.S.  samozřejmostí.  Jedná se o motor se třemi kanály a dvoujehlovým hliníkovým karburátorem. Všechny díly motoru jsou vyrobeny z vysoce kvalitních materiálů opracovaných s vysokou přesností na CNC strojích. SG klika motoru je standardně uložena ve dvou vysoce kvalitních japonských ložiscích. Ojnice je opatřena mazacím kanálem a bronzovými pouzdry pro čep kliky a pístu. Celá sestava –ložiska, kliková hřídel, ojnice, píst je absolutně bez vůlí. Pro dokonalé chlazení motoru je motor osazen velkou chladící hlavou v modré Ocean barvě, hlava je určena pro klasické svíčky s podložkou.  Dále pak je motor určen pro montáž spojky Centax a standardních výfuků pro motory 2,11

Motor jsem osadil do podvozku V-One SR (RRR), s Kyosho Centax spojkou, výfuk byl použit od fy. Orion. Záběh probíhal za venkovní teploty 16°C celkem na 1,5 litru paliva Tornádo Competition 16%

Při prvních jízdách bylo ihned znát několik rozdílů oproti GXR-15  - motor se mnohem lépe vytáčí do maximálních otáček, výborně drží volnoběh, snadno se ladí. Další testy a srovnání s GXR proběhnou na dalším závodě KWC-CZ, tedy  19.5.2012 v Blansku.

Specifikace motoru:

Zdvihový objem: 2,11 ccm, vrtání: 13,8 mm Zdvih: 14.0 mm Výkon: 0,7 HP, otáčky: 28.000 r.p.m.

Podrobné foto najdete ZDE.

DJI drony a nejen to
Kontakt

E-mail a další potřebné informace jsou uvedeny v rubrice Editorial

Reklama
YT kanál Igor Vlahovič
Krátké zprávy

01.11.2019 - Dovoluji si Vás pozvat na historicky první závod o putovní pohár Trialu Brno.Neděle 3 listopadu 9 00 Závod proběhne dle stávajících pravidel. Klasicky občerstvení jen vlastní, možnost uvařit kávu, čaj, grog. Nenechte si ujít jedinečnou možnost vyhrát Brněnský putovní pohár Trialu Brno. Bude potřeba píchat branky, tak přijďte trošku dříve.( kdo dřív přijde, ten dřív mele, čili dřív píchá.)
- Jiří Groch -


04.10.2019 - POZOR !!! Závod MJS Cup se s ohledem na počasí posunuje na neděli 6.10.2019 !!! Díky za pochopení.
- Marek Sova -


06.09.2019 - Pozor. Závod MJS Cup se přesouvá že soboty na neděli s ohledem na vývoj počasí.
- Igor Vlahovič -


18.05.2019 - 25.5.2019 proběhne po delší době prezentace RC modelů pro děti v obci Hvězdlice. Bližší info o přípravě modelů později. Snad bude přát počasí. A pak v neděli 26.5.2019 závod MR Cup v Brně a online report.
- Igor Vlahovič -


02.05.2019 - Do kalendáře závodů přidány termíny seriálu MJS Cup, který se jede v Brně Bosonohách
- Igor Vlahovič -


zobrazit starší > >




©   M A S T E R S . C Z   |   developed by: leonix s.r.o.

Reichard modelsport