Nikdo není dokonalý

Martin Kořínek


<p align=“justify“>Při návštěvě firmy Lestr-Models, jsem se otázal pana Strupka (předseda sekce E1:10 Touring Car) jestli je již seznámen s výrokem federace EFRA, která odsouhlasila
dvanácti závitové motory, jak tomu bylo předesíláno, pan Strupek nevěděl ! další otázka ode mne byla, jestli přemýšlí o předepsaných pneumatikách na MČR, jak je
tomu již po celém světě zvykem (rozhodně ne proto, že jsou pro většinu závodníků pneumatiky levnou záležitostí jak nevědomky tvrdí pan Strupek – bohužel byl jen
na velkých závodech, kam se dostane jen těch pár nejlepších z každé země, kteří nebudou brečet pro pár pneumatik ) odvětil cituji „zatím nevím, ale už mě kontaktoval
pan Ilgner, udělá mě zajímavé obchodní podmínky když předepíšu pneumatiky TakeOff , kterých je prodejce „. Teď jsem z toho jelen, nakonec jsem já ten agresor,
nevím jestli se mám smát nebo brečet. Bohužel pan Strupek nepochopil ani úvodní článek, kde Dzejty uvádí jako vhodný typ, pneumatiky TakeOff SS-A nebo SS-B,
což jsou pneumatiky s nápisem TakeOff /Made in Japan – dovozce pan Ilgner nebo TakeOff / Team Corally – dovážené mnou, jedná se o naprosto shodný typ
pneumatik se stejným profilem, rozměrem a směsí gumy. Což znamená, že by byli dva nezávislí dovozci, jeden na Moravě a jeden v Čechách. Navíc pan Strupek
nakonec rozhovoru odvětil „když už nějaké pneumatiky předepíšu, tak to budou Orion /HB, ty si mohu dovézt sám „. Na závěr : ti normální jezdci, kteří nekomunikují s
panem Strupkem a nejsou třeba rozhodně z LRP Factory Teamu, shodně tvrdí, že tento sport je pro ně drahým koníčkem a proto jeden typ pneumatik vítají, sám jsem mohl
tyto slova opět nedávno vyslechnout, naposledy minulou sobotu na normálních závodech v Německu, kde je nejen předepsána jedna značka, ale také dokonce tvrdost „B“
aby pneumatiky vydržely co možná nejvíce! </p>