WARM-UP MČR

Václav Strupek


<p align=“justify“>V sobotu 26.května se jel v Brně na okruhu v Bosonohách „zahřívací závod“ pro kategorii
E 1:10 Touring Cars. Tento závod se jel jako testovací pro závodníky, kteří uvažují o účasti
na jediném závodu o titul MISTR ČESKÉ REPUBLIKY v této kategorii. Ten je vypsán na
termín 16 až 17.června , s tím, že v pátek 15.6.jsou na této trati povoleny tréninkové jízdy
od 13,00 hod.</p><br>
<p align=“justify“>Závodu přálo počasí i velice dobře upravená dráha. S podivem lze konstatovat, že tohoto
závodu se zúčastnilo pouze 24 jezdců. V pravidlech pro MČR není dáno žádné omezení na
pneumatiky ani na motory. Podle toho také vypadalo pořadí po rozjíždkách, kde Martin
Kořínek dokázal s osmizávitovým motorem všem soupeřům ukázat záda. Popravdě řečeno
je natolik zkušeným a dobrým jezdcem, že by pravděpodobně vyhrál i s motorem o závit
vyšším. Jako druhý postupoval Juraj HUDY ze Slovenska a třetí Michal Bok z Třebíče.
Odpoledního finále se Martin nezúčastnil a tak o prvenství bojovali Juraj a Michal.
První finále přineslo trochu zmatku při startu a vítězství si zajistil bezchybnou jízdou
Michal. Další finále vyhrál Juraj před Michalem a v posledním, nejhezčím závodě dne,
kdy prvních 5 jezdců dojelo v 18 kole v rozmezí 6 sec.opět Michal. Je předpoklad, že
MČR bude velmi vyrovnaný závod a souboj o prvenství svedou dvě značky – YOKOMO
a X-RAY.</p><br>
<ol>Výsledky :
<li>Michal BOK – Třebíč – LESTR Racing Team – podvozek YOKOMO – motor 9×2</li>
<li>Juraj HUDY – Slovensko</li> – podvozek X-Ray
<li>Tomáš STANÍČEK- Praha – LESTR Racing Team – podvozek YOKOMO – motor 9×2</li>
<li>Stanislav Němeček – Hradec K. – podvozek X-Ray</li>
<li>Petr Jelínek – RC Blansko – – podvozek X-Ray</li>
<li>Václav Strupek – Praha – LESTR Racing Team – podvozek YOKOMO – motor 9×2</li>
<li>Stanislav Vondra – RC Blansko – podvozek X-Ray</li>
<li>Martin Hudy – Slovensko – podvozek X-Ray</li>
<li>Lukáš Novák – Ostrava LESTR Racing Team – podvozek YOKOMO</li>
<li>Martin Kořínek – odpoledního finále se nezůčastnil</li></ol><br>