
Test komba NOSRAM v podvozku HB Cyclone TC

Dne 12.5.2011 se konal další den otevřených dveří ve Slavkově u Brna. Toho využili někteří piloti, aby naladili své stroje na sobotní závod Xray Nosram Challenge. Foto účastníků máte v galerii.
Nyní se pojďme věnovat mému modelu, ve kterém již mám kombo Nosram a motorem 9.5T.
Postupně jsem měnil nastravení regulace, podvozku a dokonce doplnil olej v tlumičích, rozdělal a čistil diferenciál atd. Ano, já se věnoval po zimní sezóně svému miláčkovi. Na videu níže máte ilustrativní video z jízdy se ZERO BOOSTEM na regulaci. Ale pak model jel ještě lépe.
Postupně jsem upravil následující parametry a nastavení:
- na regulaci jsem FEEL nastavil na 0, aby byl model klidný na výjezdu
- vypnul jsem automatickou brzdu
- položil jsem zadní tlumiče
- doplnil olej v tlumičích
- vyčistil diferenciál
Zde máte výsledky z jízdy, kdy jsem kroužil 5 minut:
- 5 minut jízdy
- převod koncový 5.84
- teplota motoru po jízdě 65,2°
- teplota regulátoru 41,5°
- teplota asfaltu 45°
- spotřeba za 5 minut jízdy 1530 mAh
- baterie LiPo NOSRAM 5900 mAh 50C
Nabíjení:
- nabíjecí proud 7A
- doba nabíjení 19 minut
Teplota pneu po dojezdu – 42,7°
Další testy proběhnou ná závodě samotném. Ale podvozek jede velmi pěkně, ale musel jsem na něm cca hodinu pracovat. Kombo se zdá být funkční a je fakt, že akcelerace je mnohem lepší jak s přetaženou 17.5kou motorem. Ńavíc se mi líbí teplota motoru, která bez chlazení nepřesahuje 70°.
Článek ze dne: 12.05.2011
Autor článku: Igor Vlahovič
Čtenost článku: 1869 od 12.05.2011
Zpět nahoru