Třebíč Cup 2008/2009 – DOPLNÉNI PRAVIDEL

Radoslav Bok


<p>
RC Autoklub Třebíč pořádá jako již tradičně seriál závodů modelů aut pro tento rok s názvem TŘEBÍČ CUP 2008/2009 na největším koberci v ČR (32×16)m, tělocvična ZŠ v Okříškách (8 km od Třebíče směrem na Jihlavu). Tento rok jsme pro Vás připravili nové rozhraní.
</p>
<p>
<b>Termíny závodů: </b>18.10.2008 sobota, 15.11.2008 sobota, 27.12.2008 sobota, 31.01.2008 sobota, 14.03.2008 sobota
</p>
Započítávat se budou 4 závody do závěrečného pořadí .
</p>
<p>
<b>Kategorie: </b>1/10 Modified, 1/10 Stock 19, 1/18 Micro <!– separe –>
</p>
<p>
<b>Organizační zajištění: </b>ředitelem a hlavním rozhodčím seriálu závodů je předseda RC Třebíč pan Radoslav Bok. Bufet zajištěn
</p>
<p>
<b>Prezentace závodníků a časový rozvrh závodů: </b>
</p>
<p>
V den závodu je povolen volný trénink od 7,15 hod. do 9,00 hod. V den závodu závodník v rozmezí 8.00 – 8,30 hod. potvrdí svoji
účast a zaplatí startovné.
</p>
<p>
<b>Startovné </b>:je stanoveno na 250,– Kč. Junioři 200.– Kč, důchodci a žáci do 10 let — ZDARMA
</p>
<p>
Přihlášky zasílá závodník řediteli závodu prostřednictvím internetové adresy masters.cz, resp.odkazu <a href=“ https://www.masters.cz/entrys/2.php“ target=“_blank“>zde</a>
nebo vyjímečně v nouzi zavoláním nebo SMS na tel. +420 724658936 v tom případě je nutno uvést jméno, dvě frekvence a kategorii, ve které chci startovat.
</p>
<p>
<b>Stavební pravidla Modified: </b>
</p>
<p>
viz pravidla EFRA s důrazem na kontrolu následujících parametrů:
</p>
<p>
&#183; minimální hmotnost 1372 g s transponderem
</p>
<p>
&#183; povoleny jsou veškeré podvozky Touring Cars, minimální výška podvozku včetně karoserie je 115mm
</p>
<p>
&#183; světlost podvozku minimálně 5mm
</p>
<p>
&#183; max.šířka podvozku bez karoserie 190mm
</p>
<p>
&#183; karoserie jsou povoleny všechny typy cestovních a GT vozů v šířce max.200mm, přítlačné křídlo
max. v šířce 190mm a velikosti max. 40x25mm, nesmí přesahovat výšku střechy modelu
</p>
<p>
&#183; pneumatiky TakeOff CS 27 RTC – označené pořadatelem &#8211; nalepený set za cenu 650Kč
</p>
<p>
&#183; povoleny všechny typy motorů
</p>
<p>
&#183; akumulátory 5 článků sub.“C“ – NiCD nebo NiMH
</p>
<p>
&#183; mazadlo libovolné bez omezení výrobce – bez zápachu
</p>
<p>
&#183; jízdní čas 5 minut
</p>
<p>
<b>Stavební pravidla Stock: </b>
</p>
<p>
Viz pravidla pro kategorii Modified pouze s rozdílem:
</p>
<p>
&#183; střídavý motor od výrobce garantován minimálně jako 19T nebo klasický 19T
</p>
<p>
&#183; 5ti článek &#8211; 1372g s transponderem
</p>
<p>
&#183; 6ti článek &#8211; 1522g s transponderem
</p>
<p>
&#183; 6ti článek &#8211; 1522g s transponderem
</p>
<p>
&#183; LiPo 7,4V v pevném originálním obalu – váha 1522g s transponderem
</p>
<p>
&#183; jízdní čas 7 minut /bude upřesněn na prvním závodě ke spokojenosti všech/
</p>

<p>
<b>Stavební pravidla Micro: (on road) </b>
</p>
<p>
&#183; bez omezeni stavebnich pravidel /šířka max 115 mm/
</p>
<p>
&#183; aku &#8211; max . 7,4 V
</p>
<p>
&#183; jízdní čas 5 minut
</p>
<p>
<b>Kvalifikační a finálové jízdy: </b>
</p>
<p>
Každý závodník absolvuje 4-5 kvalifikačních rozjížděk dle počtu účastníků. Ze čtyř kvalifikačních jízd se bude započítávat
součet dvou pořadí ze sortů, z pěti tři (při shodě bude rozhodovat lepší dojezdový čas). Pořadí jezdců do první rozjížďky je
dle startovního čísla, do dalších rozjížděk vždy podle výsledku poslední rozjížďky. Na základě nejlepšího výsledku budou
jezdci rozděleni po 8-10(dle dohody na prvním závodě) do finálových jízd. Všechny finálové jízdy se pojedou 3x. Za umístění
ve finálových jízdách budou přiděleny body /1-10/. Započítávají se dva nejlepší výsledky, při shodě bodů rozhoduje postupové
místo z rozjížděk. Finálová jízda se uskuteční, pokud se na start dostaví nejméně 3 závodníci.
</p>
<p>
<b>Ceny a vyhlášení vítězů: </b>
</p>
<p>
Na každém závodě bude vyhlášení vítězů . Systém vyhlašování bude upřesněn na prvním závodě s ohledem na počty jezdců a použitý pohonný materiál tak, aby závody byly pokud možno co nejspravedlivější, což v této přechodné době je poměrně složité. Při prezentaci každý účastník sdělí jaké akumulátory a motor pojede.
</p>
<p>
Závěrečné vyhlášení:
</p>
<p>
Celkové pořadí MODIFIED: 1. – 3. místo – pohár + cena
</p>
<p>
Celkové pořadí STOCK: 1. – 3. místo – pohár + cena
</p>
<p>
Celkové pořadí 1/18 MICRO: 1.- 3. místo – pohár + cena
</p>
<p>
Celkové pořadí Junioři: Modified 1. pohár + cena
</p>
<p>
Celkové pořadí Junioři: Stock 1. pohár + cena
<p>
Celkové pořadí Junioři: Micro 1. pohár + cena
</p>
<p>
Celkové pořadí Old star /nad 40 let/:
</p>
<p>
Modified 1. pohár + cena
</p>
<p>
Stock 1. pohár + cena
</p>
<p>
Micro 1. pohár + cena
</p>
<p>
A jako již tradičně ze závěrečného vyhodnocení celého seriálu každý ,kdo odjede 4 závody /započínaných do celkového
pořadí/ neodjede s prázdnou. Při bodování se zohlední první postupové místo z každého finále a také nejrychlejší kolo
připsáním 1 bodu do výsledkové tabulky. Při vyhlašování jednotlivých závodů na toto nebude brán zřetel.
</p>